menu icon newsbox tv
    המראה שתראה את ההשתקפות שלך בפונפוני פרווה - ניוזבוקס
     

    המראה שתראה את ההשתקפות שלך בפונפוני פרווה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    דניאל רוזין, אומן מניו יורק, העוסק בעיקר ביצירת מראות מחומרים לא רגילים (כדוגמאת עץ, פלסטיק, פח, ומתכת) מציג בתערוכה האחרונה שלו ״הגון עם שינוי״ המוצגת בגלריית bitforms בנוי יורק, 2 מראות מכאניות – האחת עשויה מפינגוויני פרווה, והשנייה ממערך מהפנט של פונפונים שחורים ולבנים.

    ככל הנראה לא תראה את עצמך בצורה מדויקת, אבל אתה תראה את הצורה שלך משתקפת בפונפונים ופינגווינים. רוזין אומר: ״אני מקווה שהמראה תשקף את הנשמה שלך, לא את הפרטים״

    pom1

    מראת הפונפונים, לדוגמא, היא מחומש הממולא עם 928 פונפונים דמויי פרווה. זוגות של פונפונים- אחד שחור ואחד לבן – מחוברים ל 464 מנועים שדוחפים פונפון אחד קדימה כשהשני הולך אחורה, מה שנותן למראה את האפקט של שני הצבעים. ״זה פחות מאייקון במחשב שלך, וזה בשחור ולבן, לא בצבע״, מסביר רוזין. ״במונחים של חישובים, זאת משימה מאוד, מאוד קלה״

    penguin

    זה קל לסווג את העבודה של רוזין כתגובתית, ולא כאינטראקטיבית, מאחר שהמערכות שהוא בנה בסך הכל מגיבות לקלט. אבל זה כמעט ההפך, הוא מתעקש. תזוזתם של הפינגווינים גורמת לך לרוץ ולקפוץ ולבחון את הגבולות של התגובה של החיות פרווה. הפונפונים, מצד שני, דורשות ממך להגיב יותר לאט בכוונה. ״אז השאלה היא, מה שולט במי?״ שואל רוזין.

    אולי אנו עושים יותר מידי עניין מכמה בובות של פינגווינים ופונפונים, אבל השאלה של רובין רלוונטית להיום באופן מיוחד: האם הטכנולוגיה היום יומית שלנו מגיבה לנו, או שאו מגיבים לה? שתפו את דעתכם בתגובות!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים