menu icon newsbox tv
    הכוכב הבא לאירוויזיון פותחת עונה - ניוזבוקס
    הכוכב הבא לאירוויזיון
     

    הכוכב הבא לאירוויזיון פותחת עונה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לפני כמה שנים היינו כולנו מרותקים למסך בגלל הריאלטי המוצלח 'כוכב נולד' בהנחייתו של צביקה הדר. יום אחד החליטו בקשת שזה לא מספיק טוב ולא מספיק מודרני אז החליטו לשנות את השם ל'הכוכב הבא'. לא עברו 2 עונות וכבר השם שונה ל'הכוכב הבא לאירוויזיון', זאת לאחר ההצלחה של נדב גדג' באירוויזיון בשנה שעברה שהגיע למקום התשיעי והמכובד שאליו ישראל לא הגיעה משנת 2008 כשבועז מעודה הגיע גם כן למקום התשיעי. אולי נתרגל לשם החדש ואולי הוא ישונה שוב בעוד שנה שנתיים, עד אז, זה מה יש.

    הכוכב הבא לאירוויזיון

    הכוכב הבא לאירוויזיון

    הכוכב הבא לאירוויזיון היא תוכנית ריאלטי שקיבלה את שמה רק השנה ב-2015 והיא הולכת להחליף את תוכניות קדם האירוויזיון הנוסטלגיות של ערוץ 1. הפעם, מלבד הזכות להפוך לכוכב שאותה הציעו בעונות הקודמות ולא בהכרח הצליחו לקיים, יש בתוכנית הזאת גם הבטחה להשתתפות בתחרות האירוויזיון הנחשקת. התוכנית, בדומה לעונות הקודמות, תהיה בהנחיית אסי עזר ורותם סלע. השנה, במקביל לשידורי הכוכב הבא לאירוויזיון תשודר בקשת גם תוכנית 'האח הגדול 7' שאותה הנחה אסי עזר בעבר, אך הוא החליט לוותר על הנחיית האח הגדול על מנת להנחות את התוכנית הזאת.

    חדש לכם כל הרעיון של תוכניות כשרונות? אז בואו נסביר, בתוכניות ריאלטי מהסוג הזה וב'הכוכב הבא לאירוויזיון' בפרט נאספים אנשים מכושרים (חלקם מוכשרים יותר וחלקם מוכשרים פחות) לאודישנים שאותם הם צריכים לעבור אל מול השופטים הקשוחים. לאט לאט מסוננים יותר מתמודדים עד שהם מגיעים לתוכנית כנבחרת אחת ואז מתחיל שלב ההצבעות של הקהל. הסינון הנוסף של הקהל לאחר תוכניות רבות משאיר מתמודדים בודדים שמתחרים בגמר הגדול ובו יש זוכה אחד. בעבר תוכניות אלו היו נחשבות כמגלי כשרונות כדוגמת נינט טייב, שירי מיימון, שי גבסו, הראל סקעת, הראל מויאל ועוד שלל זמרים מוצלחים שהתחילו את דרכם בתוכניות ריאלטי, היום זה הולך קצת פחות.

    שופטים וזוכים

    השופטים בכוכב הבא באירוויזיון העונה הזאת הם קרן פלס, מוקי, הראל סקעת, ואסף אטדגי. בעונות הקודמות היו שופטים אחרים שלא נשארו לעונה הנוכחית והם אייל גולן, צביקה הדר, ריטה, רני רהב. בנוסף, בעונות הקודמות זכו נדב גדג' (עונה 2) ואביתר קורקוס (עונה 1).

    הכוכב הבא לאירוויזיון עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים