menu icon newsbox tv
    החידה שהטריפה את האינטרנט - ניוזבוקס
     

    החידה שהטריפה את האינטרנט

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    חידה חדשה החלה להתרוצץ ברשתות החברתיות בכל העולם. החידה נשאלה בסינגפור כחלק מתחרות מתמטיקה לילדים בני 14. בהתחלה נראה כאילו החידה בלתי ניתנת לפתירה אך אם מקדישים לזה זמן ומחשבה מגלים שהפיתרון די פשוט. אז צפו בתמונה של החידה לפני שאתם ממשיכים לגלול למטה אל התשובה.

    והתשובה (אזהרה: אם אתם לא רוצים לדעת עדיין – אל תקראו)

    מכיוון שאלברט ידע בודאות שברנרד לא יודע מה התשובה, החודשים היחידים שאלברט יכל לקבל הם יולי או אוגוסט, מכיוון שאם היה לו מאי או יוני הוא לא היה יכול להיות בטוח שברנרד לא יודע, כי אם ברנרד היה מקבל 19 או 18 הוא היה יודע מה התשובה, הרי ימים אלה נמצאים רק במאי וביוני.

    לאחר שאלברט אמר שהוא לא יודע ושהוא בטוח שברנרד לא יודע הבין ברנרד שאלברט יודע שאת המספר שהוא מחזיק יש ב-2 חודשים שונים (14\15\16\17) ולכן הוא לא באמת יכול לדעת. אך מכיוון שהמספרים 17 ו-15 נמצאים בחודשים ששללנו מקודם (מהסיבה שיש בהם ימים שהיו גורמים לברנרד לדעת מה החודש) נשארנו רק עם 14 ו-16. את המספר 14 לא קיבל ברנרד כי הוא לא היה יכול לדעת אם זה אוגוסט או יולי וכך אנחנו יודעים שברנרד קיבל את המספר 16 שמתאים רק לחודש יולי (כי מאי נשלל)

    כשאלברט ראה שברנרד יודע את התשובה הוא הבין שהתאריך הוא 16, מכיוון שאם התאריך היה 14 הוא לא היה יכול לדעת אם מדובר באוגוסט או יולי וכך קיבל אלברט את החלק האחרון של הפאזל, 16 לחודש כבר היה אצלו, יולי.

    TL;DR – יום ההולדת של שריל חל ב 16 ביולי.

    הצלחתם לפתור לבד? כל הכבוד, אתם יותר חכמים מילדים בני 14. לא הצלחתם, קראתם את הפיתרון ובכל זאת לא הבנתם? קראו שוב ושוב, זה יגיע אליכם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “החידה שהטריפה את האינטרנט”

    1. לא מסכים איתך, אתה טועה.
      אלברט קיבל 17 והצהיר שהוא בטוח ששניהם לא יודעים וזה אומר שהוא לא ידע וזה מוריד את 18 ו 19.
      ברנרד קיבל יוני לכן הבין ש 18 ו 19 ירדו ותאריך היחיד שנשאר ביוני הוא 17.

      התשובה היא 17 ביוני

      1. צ'סנרון, אתה צודק – כך גם אני חשבתי. מה לעשות שהמתרגם החכם שכח להשמיט פרט חשוב מהמקור האנגלי…. לאלברט סיפרו את החודש ולברנרד את היום…. (המילה "בהתאמה" נשמטה בתרגום")

    השאר תגובה

    שיתופים