menu icon newsbox tv
    הגרלה על רכב חינם לחברי דף הפייסבוק שלנו - ניוזבוקס
     

    הגרלה על רכב חינם לחברי דף הפייסבוק שלנו

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בימים האחרונים יש טרנדים לחלק כל מיני דברים בחינם, פיצריות מחלקות מגשי פיצה, חנויות סלולר מחלקות מגיני מסך וכיסויים ואפילו בתי מלון מציעים כמה לילות מפנקים ללא תשלום. אנחנו החלטנו לחלק משהו שעדיין לא חילקו חינם באינטרנט – רכב! מדובר על יונדאי לנטרה שנת 2000 הגרסא המפוארת 1.8 GLS יד ראשונה. מדובר על רכב במצב מעולה עם קילומטראז' 143,000 בלבד שזה ממש נמוך יחסית לשנתון.

    גם אם אתם לא צריכים את הרכב הזה, אתם מוזמנים להשתתף בהגרלה על ידי כך שאתם עושים לייק לדף הפייסבוק שלנו ובכך לתת את הפרס לחבר או קרוב שלכם שכן צריך רכב.

    picture3picture2

    תקנון

    1. התקנון מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
    2. השתתפות בהגרלה מהווה הסכמה מפורשת לתנאי התקנון.
    3. הפרס הוא רכב יונדאי לנטרה אוט' שנת 2000 1.8 GLS נפח מנוע 1800 סמ"ק, יד ראשונה מנכה, קילומטראז' 143,000.
    4. נכון לעכשיו לרכב אין ביטוח, הטסט הוא עד מאי 2016.
    5. העברת הבעלות ושאר ההוצאות הכרוכות הן על חשבון הזוכה.
    6. ההגרלה תתבצע אך ורק במידה ודף הפייסבוק של 'ניוזבוקס' יגיע ל-100 אלף לייקים עד התאריך 4.2.2016. למנהלי הדף שמורה הזכות לדחות ו/או לשנות ו/או לבטל את הפעילות, ו/או להאריך ו/או לקצר את תקופת הפעילות , כולה או חלקה, מכל סיבה שהיא בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי בכל עת, בהודעה שתפורסם בדף הפייסבוק.
    7. אין להשתתף בהגרלה מחשבונות פיקטיביים.
    8. ניתן להשתתף בהגרלה (לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של 'ניוזבוקס') על מנת לתת את הפרס לאדם אחר במידה ואינכם מעוניינים בפרס.
    9. הנהלת העמוד רשאית להפסיק, לעצור או לשנות את הפעילות במידה והתגלו מצד המשתתפים מעשים שנעשו בחוסר תום לב, ולשיקול דעתה הבלעדי, וכן לבצע שינויים בתקנון. במקרה של חשד כלשהו שמשתתף הפר את תנאי תקנון זה:
      א.    שההשתתפות שלו נעשתה או גרמה להפרת תנאי כלשהו מתנאי תקנון זה.
      ב.    נעשה שימוש באמצעים בלתי כשרים ו/או תחבולה ו/או כל פעולה שלא כדין.
      ג.    שההשתתפות ן\או הזכייה בפרס נעשתה תוך הפרת תנאי תקנון זה עקב שימוש באמצעים כאמור לעיל, לרבות פריצה לאתר, פריצה לתוכנת התחרות, שינוי או התערבות בדרך פעולתם אשר גרמה לשינוי ההגרלה.

    יהיו מנהלי הדף רשאים לבטל את השתתפותו ו/או זכייתו ו/או לדרוש בחזרה את הפרס של משתתף כאמור ולמשתתף כאמור לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד מנהלי הדף בגין כך.

    1. הנהלת העמוד רשאית ע"פ שיקול דעתה, לפסול או לבחור משתתף/ת ללא החובה למתן הסברים.
    2. הודעה על הזוכה תפורסם בסטטוס בדף הפייסבוק 'ניוזבוקס' תוך מספר ימי עסקים מיום סיום הפעילות.
      א.    באחריות המשתתפים לבדוק את פרטי הזכייה.
      ב.    באחריות הזוכה ליצור קשר עם מפעילי העמוד ולהסדיר את קבלת הפרס.
      ג.    אין מנהלי הדף מחוייבים לפירסום הזכייה בהודעה פרטית, ולא תישמע כל טענה בנוגע לאי מסירת ההודעה ו\או קבלת הפרס בפועל ע"י הזוכה.
    3. הפרסים שיוקצו לפעילות יפורטו ויועברו לזוכים תוך זמן סביר לאחר תיאום והצגת תעודת זהות הזהה לשם המשתתף ותמונת הפרופיל שלו. אין מנהלי הדף אחראיים על מסירת פרטים לא מדויקים, או אי דרישה של הפרס.
      הפרס יסופק לזוכה במסירה אישית בכתובת באזור המרכז שתינתן לזוכה. קבלת הפרס מותנית בהצגת תעודת זהות הזהה לשם ותמונת המשתתף. קבלת הפרס תחשב כמילוי מחויבות מנהלי הדף למתן הפרס. במידה ולא תהיה דרישה לפרס במועד הנקוב, רשאים מנהלי הדף להעבירה לזוכה אחר ע"פ שיקול דעתם או להעמידו כפרס פעם נוספת בפעילות אחרת  או לבטלו כליל.
    4. הפרס נבדק אצלנו והוא במצב תקין. לאחר הכרזת הזכייה ו/או מסירת הפרס אין למנהלי הדף כל אחריות על טיב המוצר ואין אחריות על המוצר עצמו מבחינת תקלות \ בעיות שיופיעו לאחר מכן.
    5. אין להשמיץ או לפגוע בדרך כל שהיא במשתתפי התחרות ובמפעילי הדף. פעילות מעין זו תגרום להשעייה של הגורם הפוגע ובמקרים חריגים אף עצירת/הפסקת התחרות, ללא החובה למתן הסבר.
    6. ההשתתפות בפעילות הינה על אחריותם הבלעדית של המשתתפים בפעילות.
    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “הגרלה על רכב חינם לחברי דף הפייסבוק שלנו”

    השאר תגובה

    שיתופים