menu icon newsbox tv
    הבריחה מאלקטרז - תמונה חדשה מוכיחה שהאסירים בחיים? - ניוזבוקס
     

    הבריחה מאלקטרז – תמונה חדשה מוכיחה שהאסירים בחיים?

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    תעלומת הבריחה מכלא אלקטרז, הכלא השמור ביותר שהיה בזמנו בארצות הברית נשארה עדיין תעלומה גם עשרות שנים לאחר מכן. ביוני 1962, שני אחים בשם קלרנס אנגלין וג'ון אנגלין ברחו עם אסיר נוסף בשם פרנק מוריס.

    בפעולה שנראית כמו סצנה מסרטי הוליווד (שלמעשה דווקא יצאו כמה סרטים על המקרה הזה) הכינו האסירים ראשים מנייר כדי להסוות את בריחתם ולגרום לחושבים שהם עדיין במיטות כשלמעשה הם עלו דרך תעלות האיוורור ועלו לגג שם חיכתה להם רפסודה שהם הכינו מבעוד מועד ועשויה ממעילים שחוברו יחדיו.

    שנה לאחר מכן נמצאו עצמות שנסחפו לחוף בסן פרנסיסקו וה-FBI טען שהם שייכים לאסירים שנמלטו אך טענות אלו הופרכו לאחר בדיקות. ולמרות שה-FBI טען כמה פעמים שהאסירים נהרגו בניסיונות הבריחה, התיק שעסק בבריחתם עדיין נותר פתוח.

    לפני כמה ימים פרסם ערוץ ההיסטוריה תמונה שאולי משנה את כל מה שחשבנו על הבריחה. בתמונה נראים שני האחים ממשפחת אנגלין והיא צולמה בברזיל בשנת 1975, יותר מ-10 שנים לאחר הזמן שבו הם לכאורה מתו. התברר שהם אפילו שלחו כרטיסי ברכה למשפחתם לא מעט פעמים.

    יש סיכוי לא רע שהם עדיין בחיים, אבל בואו רק נקווה שהם סיפרו או יספרו למישהו את סיפורם כדי שהוא לא ילך איתם לקבר כי זה נשמע ממש מסקרן

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים