menu icon newsbox tv
    דעה: עלייתו ונפילתו של יהודה שושן - ניוזבוקס
     

    דעה: עלייתו ונפילתו של יהודה שושן

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    היום משודר פרק 15 של הישרדות ועצרנו רגע להיזכר בפרק הקודם. בפרק האחרון של הישרדות קרה הדבר המעניין הראשון שקרה עד כה בעונה השביעית של הישרדות. המתמודד יהודה שושן, שהיה אחד המתמודדים המועדפים עלי באופן אישי, עשה כל כך הרבה טעויות בזמן כל כך קצר שכבר לא היה מצב שהוא יצא מזה.

    יכול להיות שזה הלחץ שאליו הוא לא היה רגיל, הוא אמנם עורך דין וכולם אוהבים להזכיר לו את זה, אבל אף אחד לא בא מוכן למשחק הזה. בהתחלה הוא חשב שהוא יכול לנצח עם אסטרטגיה, אחר כך הוא גילה שהרגש שלו חזק יותר אבל אז זה כבר היה מאוחר מדי כי כל האסטרטגיה שהוא ניסה לעשות בהתחלה כבר יצרה שורשים שצמחו לעצים גדולים במועצת השבט האחרונה.

    יהודה שושן הודה שהוא בחר בלב על פני המוח כשהוא בגד באמון של עומר. מאז אותו רגע גורלי לירון ניסתה לעשות כל שביכולתה על מנת להרוס ביחד עם עומר את הסיכויים של יהודה לנצח, גם אם זה יעלה לה בסיכוייה שלה לנצח. משם זה התחיל והתקדם לעבר המריבה הענקית לפני משימת הפרס שזכורה בעיקר בגלל הבכי של טילטיל שגנב את ההצגה ואת האש של שושן. היה נראה ששושן מתמודד היטב עם המצב למרות העובדה שהשבט השני חושב שהוא הרע בסיפור, אבל אז הוא עשה את הטעות הענקית ביותר והוא "לעוות את המציאות" אל מול חבריו לשבט.

    יהודה שושן
    הרגע העצוב ביותר בפרק

    בבקתת המשא ומתן שבה הוחלט שהוא ורון שובל ילכו כל אחד לשבט השני ויקחו חפץ אחד, החליט יהודה לנסות את מזלו ולהתחבב על השבט השני שמלכתחילה לא אהב אותו. מצד שני, רון שובל ריצה את השבט שלו וגם גרם לכך להיראות כטובה מצד שבט הוראקן. אבל יהודה, במקום להודות במה שעשה או במקום לא לעשות את זה מלכתחילה, החליט לנסות ולבחון בצורה מזלזלת את השבט השני שלו. משם הכל התפרק לחלוטין והאמון של טילטיל ורוסלנה בו התערער וכמעט נשבר לחלוטין. רוסלנה כבר הייתה מחוץ לעניין אבל טילטיל התנדנד, אמסלם ניסה ליישר את המצב ונראה היה שלשושן יש עוד סיכוי, אבל אז במועצת השבט הסיכויים האלו אפסו.

    כל השקרים של שושן מהתקופה בה הוא פעל באסטרטגיה נחשפו ולא היה שום סיכוי לתקן את זה. שושן הכניס את עצמו לסיטואציה שבה הוא מותקף מכל הכיוונים כולל מכיוון חבריו לברית ואפילו גרם לשמעון "טובת הקבוצה" אמסלם להביט עליו בתמיהה לגבי חלק מהאמירות שלו. כל זה הוביל להדחה הכואבת של יהודה ולהתמודדות שלו מול הזומבי עומר שהיה מאוד מרוצה מכל המצב.

    הסיבה של יהודה לפרוש מהתמודדות מול עומר יכולה לנבוע מ-2 סיבות: או כמו שהוא אמר, הוא הרגיש רע עם הבגידה בעומר ורצה לעשות את המעשה הטוב, הוא שהוא פחד שיש סיכוי שהוא יובס לעומר במשימה ואז ההשפלה והנקה תהיה קשה מנשוא.

    מה אתם חושבים על יהודה שושן? הוא היה הפייבוריט שלכם? הוא אשם בכל השקרים האלו או שמא הוא הסתבך בתמימות? הוא היה צריך לפרוש או להילחם נגד עומר?

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “דעה: עלייתו ונפילתו של יהודה שושן”

    1. יהודה שושן יצא טיפש !
      הוא הסתבך עם השקרים שלו וניסה לשדר אמינות שאף אחד לא קנה אותה
      הוא בגד בכל הבריתות שלו בשבט למען תעולתו האישית
      הוא היה צריך לקחת את המצ'יטה ובמקום מכר את השבט שלו עבור נקודת זכות
      שהשבט השני אולי יתן לו באיחוד – בקיצור אסטרטגיה מחורבנת
      לדעתי הקש ששבר את גב הגמל היה כשהוא ניסה למעט בהישג של טילטיל
      שזכה בשרשרת החסינות – במועצת השבט הוא אמר שזו היתה אסטרטגיה
      ושבעצם נתנו לטילטיל לזכות ואח"כ המשיך להסתבך
      באותו רגע טילטיל כמעט בכה והחליט להעיף את שושן
      אני לא הייתי שוכר אותו להגן עלי בבית משפט !

    השאר תגובה

    שיתופים