menu icon newsbox tv
    דיירי האח הגדול 7 נחשפים: מתמודדים נוספים לרשימה - ניוזבוקס
     

    דיירי האח הגדול 7 נחשפים: מתמודדים נוספים לרשימה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עוד שבוע ויום מגיע הרגע בו הם ייכנסו לאח הגדול וכבר יש לנו את רשימת דיירי האח הגדול 7 הכמעט מלאה. בדרך כלל זמן מה לפני הכניסה שלהם לבית הדיירים נחשפים אחד אחד בפרומואים או בכל מיני פרסומות למינהן אבל הפעם מכיוון שמדובר בדיירים אנונימיים לחלוטין הוחלט לוותר על כל התענוג הזה ופשוט לחשוף אותם. אז רגע לפני שאתם תראו אותם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בואו נראה מי הם בכלל.

    דיירי האח הגדול 7

    המתמודד הראשון שנחשף הוא עומרי בן נתן, הוא ייכנס לבית לאחר שהוא הספיק לקרוע את תל אביב והוא נחשב לאדם יחסית מוכר בברנז'ה של המסיבות בתל אביב. מדובר על בחור ספורטיבי שאוהב סקי מים בעיקר שבו הוא גם מאמן.

    דיירי האח הגדול - עומרי בן נתן

    אם אתם הולכים ברחוב בזמן שבן נתן נמצא בתוך בית האח הגדול אל תיבהלו, עומרי הוא אח תאום ואחיו ימשיך להסתובב בינינו גם בזמן הצילומים, אז לא להתבלבל. אולי ישתמשו באח התאום לצורך משימות  זה יכול להיות מעניין.

    דיירי האח הגדול - עמרי בן נתן והתאום

    טוב, אחרי שהבנות התלהבו, בואו נלהיב טיפה את הבנים. מתמודדת נוספת שתיכנס היא עמר קינן, היה לנו עומר עכשיו יש לנו עמר שהיא על תקן הדוגמנית בבית. אל תפתחו ציפיות כי לבחורה הזאת יש חבר והוא איש עסקים מצליח, ככה שאולי התחרות די אבודה (אבל הכל אפשרי :P)

    דיירי האח הגדול - עמר קינן

    בנוסף לשני המתמודדים האלו, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון יצטרפו אל הדירה עוד 2 דיירות, אמא ובת שעל פי מקורות בהפקה מסוכסכות והן אל מדברות כבר הרבה זמן. יהיה קשה להמשיך עם השתיקה הזאת כשאתן תקועות ביחד בבית, לא ככה?

    בכל אופן, נמשיך ברשימה. הבלוגר עמרי חיון טוען שדיירת נוספת בשם שי מיקה צפויה להיכנס לבית. זה לא מאומת אבל על פי כמה מקורות היא חברתה של תאיר ראדה ז"ל (לא ברור לנו למה זה רלוונטי) והבלוגר טוען שבקשת אפילו פנו לרחלי רוטנר אבל היא סירבה.

    את שאר הפרטים על האח הגדול 7 אתם יכולים לארות בכתבות אחרות שפרסמנו ובתגית של האח הגדול 7. אז לפני שאנחנו סוגרים את הכתבה, הנה תמונה אחת עם קצת יותר פנים של הדיירת עמרי קינן.

    דיירי האח הגדול - עמר קינן

    מקורות: הבולג של עמרי חיון ואתה וואלה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים