menu icon newsbox tv
    גולש ביקש עצה בהצלת צלחות והאינטרנט נחלץ לעזרה - ניוזבוקס
     

    גולש ביקש עצה בהצלת צלחות והאינטרנט נחלץ לעזרה

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו רוצים לחשוב שכשמישהו זקוק לעזרה – אנשים יעזרו לו. אבל לאאא…. בעידן האינטרנט, כל עוד יש הזדמנות לצחוק על מישהו או להפוך את המצב לגרוע יותר, אי אפשר שלא לפספס את ההזדמנות.

    בחור צעיר שנתקל במצב לא נעים ביקש עזרה מהגולשים שיעזרו לו לפתור את הבעיה שבתמונה – הצלחות נפלו והדבר היחיד שמציל אותן היא הדלת של הארון. נדמה שאין לו דרך לצאת מזה נקי לגמרי, אבל אולי האינטרנט ימצא פיתרון עבורו. האינטרנט בהחלט מצא!

    41992085582d873ba908c404bd7d0011

    הנה כמה מהתשובות שניתנו לו

    "תשעין את הארון אחורה ואז כשזה במצב שכיבה, תוציא את הצלחות" – רק חבל שזה יהפוך את הסיפור למסובך יותר, בנוסף לעובדה שהארון עם הצלחות היקרות מחובר כנראה מחובר לקיר.

    גולש אחר הציע לפתור את הבעיה באמצעות יצירת בעיה אחרת – "שבור את אחת הזכוכיות בארון ותכניס את היד כדי לסדר את הצלחות". עכשיו השאלה היא מה יותר יקר לעשות.

    גולשים אחרים הציעו לו הצעות יעילות כמו "מכור את זה למוזיאון" או "תן לזה להישבר ואז תשתמש במכונת הזמן שלך כדי לחזור אחורה ולשבור את זה שוב". שכמובן לא הועילו במאום.

    גולשת אחרת ניסתה להועיל והציעה את הפיתרון של שמיכה, אך נניח והצלחת להציל את הצלחת הראשונה, שאר הצלחות יישברו אחת על השניה.

    כמובן שבכל חבורה יש את המרושע שיציע את הרעיון לכסות את זה ואז לבקש ממישהו אחר לפתוח כך שהוא יהיה בטוח שזה בגללו ואתם תהיו מכוסים. אך אנחנו לא בעד רעיונות כאלו. עוד אדם אכזרי הציע לשרוף את הכל באש ואז להתלונן לחברת הביטוח.

    אנחנו יכולים להמשיך לתת לכם את הרעיונות שהועלו, אך בסופו של דבר נמצא הזוכה: אחד הגולשים הציע משהו שבטוח יפתור את הבעיה – "תגיד לאמא שתעזור לך. אמהות יודעות לפתור כל דבר החל ממניעת כלים משבירה ועד מציעת פיתרון להתחממות הגלובלית". ת'כלס.

    b9809bf5582dbeeaf52fa492cc63882c

    מקור: LadBible

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “גולש ביקש עצה בהצלת צלחות והאינטרנט נחלץ לעזרה”

    1. זו הכתבה המטומטמת ביותר שקראתי בשנה האחרונה! ברכותיי.
      אין פה שום פתרון אמיתי לבעיה אלא רק בדיחות עלובות של גולשים אז למה לפרסם את זה? אה בשביל קליקים…shame on you

    השאר תגובה

    שיתופים