menu icon newsbox tv
    גולשים עונים: דברים שאמרו להם כשהם היו קטנים והתבררו כשקר מוחלט - ניוזבוקס
     

    גולשים עונים: דברים שאמרו להם כשהם היו קטנים והתבררו כשקר מוחלט

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הגולשים באתר Reddit אוהבים לשתף את החוויות שלהם מהחיים. אחד הגולשים שאל את השאלה "איזה דבר אמרו לכם כשהייתם קטנים והאמנתם בהם עד שכבר הייתם גדולים?" והגולשים החלו לשתף כל אחד את הסיפורים שלהם. חלק נשמעים הזויים, חלק הגיוניים וחלק אפילו מעוררי השראה. קראו כמה מהדוגמאות הבולטות.

    1 – "כשהייתי קטן אבא שלי היה תותח בכל משחק נינטנדו שיצא, אפילו המשחקים החדשים שהרגע יצאו מהקופסא. הוא כל הזמן היה מנצח אותי וחשבתי לתומי שאבא שלי הוא אליל במשחקי קונסולות. אחרי 20 שנה התברר לי שלפני כל חג מולד או יום הולדת אבא שלי היה קונה את המשחקים מראש, מתאמן בהם במשך שעות ארוכות כשאני ישן ואז עוטף אותם שוב ומביא לי אותם במתנה. הוא אמר לי שהוא עשה את זה כל השנים האלה בשביל שאני אלמד להפסיד בכבוד ולהיות סבלני".

    2 – "כשהייתי קטן מדי פעם היו לי בליטות קטנות על הלשון, אני חושב שזה היה 'גבשושיות מגורות' או משהו. אבל אמא שלי אמרה לי שזה נקרא בליטות שקר ושהן קורות כשמישהו משקר. מאז כל הזמן הייתי מתוודה על כל דבר רע שעשיתי כדי שזה לא יקרה לי שוב".

    3 – "ההורים שלי סיפרו לי שסבא שלי נלחם במלחמת העולם השניה. לאחר תקופה ארוכה כשדגלתי הבנתי שהוא בסך הכל היה בן 8 בזמן המלחמה."

    4 – "אמא שלי סיפרה לי שהיא לוקחת את הדג שלנו לרופא הדגים לאחר שמצאנו אותו צף על המים. ביום למחרת הגעתי וראיתי שהוא בריא ושלם. לא ידעתי שזה דג אחר והיא עשתה את זה כמה פעמים"

    5 – "אבא שלי אמר לי שהוא התקרח בגלל שציפור באה ולקחה לו את השיער. מאז כל פעם שראיתי אדם קירח חשבתי שציפורים עשו את זה והסקתי שכך אנשים מתקרחים".

    עכשיו אחרי שקראתם כמה מהדוגמאות. נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות בכמה סיפורים משלכם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “גולשים עונים: דברים שאמרו להם כשהם היו קטנים והתבררו כשקר מוחלט”

    השאר תגובה

    שיתופים