menu icon newsbox tv
    גולשים משתפים: מה הטוויסט הכי גדול שהיה לכם בחיים? - ניוזבוקס
     

    גולשים משתפים: מה הטוויסט הכי גדול שהיה לכם בחיים?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    החלטנו לאסוף ולתרגם לכם עוד כמה שיתופים של גולשים מאתר Reddit והפעם נשאלה השאלה: מה הטוויסט \ תפנית הכי גדולה שהייתה לכם בחיים? והנה כמה מהתשובות הבולטות, חלקן טובות וחלקן לא.

    "הרגשתי מאוד פטריוטי בגיל 15 וניגשתי לאמא שלי ואמרתי לה שבגיל 18 אתגייס לצבא. היא אמרה לי שאני מהגר לא חוקי"

    "בישרו לי שיש לי סרטן סופני יומיים לפני שעברתי לדירה חדשה והתחלתי את השנה האחרונה בקולג'. מאוחר יותר התברר לי שזה היה סרטן לא מסוכן ובר טיפול. הטוויסט הכי טוב שהיה לי בחיים."

    "לחבר שלי היה רכב מוסטנג ישן שהוא היה משוויץ בו. הוא כל הזמן היה אומר שהוא אוהב את המכוניות שלו כמו שהוא אוהב את הנשים שלו – 'בקושי זזות' (במקור הוא אמר Can't Run). לאחר שנה שיצאנו עברתי תאונת דרכים שהשאירה אותי משותקת מהמותניים ומטה"

    "התחלתי לצאת עם בחורה ואמא שלה שהייתה חד הורית הכירה את אבא שלי שהוא חד הורי. מאוחר יותר היא בגדה בי עם החבר הכי טוב שלי בעוד שהיחסים של ההורים הצליחו ועכשיו חברתי לשעבר הבוגדנית היא אחותי החורגת".

    "לפני הלידה השלישית של אשתי היא הובהלה לבית החולים והאחות בישרה לנו תוך כדי שהיא דומעת שלצערה מדובר בהפלה. הייתי כל כך מיואש והרגשתי חסר אונים. מסתבר שהם פירשו את זה לא נכון וההפלה הייתה למעשה לידה של 2 תאומות. הילדות בנות 5 היום. חשבנו שהפסדנו 1 וקיבלנו 2!"

    "קניתי מחנות חסכונית מכנסיים ב-2$ בשביל ראיון עבודה שהייתי זקוק לו וגיליתי שבמכנסיים יש 100$. מה גם כשקיבלתי את העבודה, אבל היא לא הייתה משהו. היי, העיקר הרווחתי כסף".

    "בשנת 2011 אני ואשתי היינו בריאים, אשתי הייתה בהריון ואמא שלי הייתה חיה. בשנת 2012 אשתי עברה הפלה ונכנסה לדכאון, בן דוד שלי עבר תאונת דרכים ואמא שלי נפטרה. בהלוויה אשתי הכירה מישהו וזרקה אותי ביום האהבה".

    "הייתי נשוי 5 שנים באושר ועושר עם 2 ילדים מקסימים, בית יפה, מכונית טובה, וחשבון בנק נפוח עד שיום אחד גיליתי שהילדים יכולים להיות של כל אחד מ-6 האנשים שיצאו עם אשתי. אין כמו דרמה טובה"

    "חבר שלי לשעבר שהייתי עדיין מאוהבת בו אמר לי שהוא מתגעגע ורוצה לחזור. אני לא הייתי בטוחה כל כך, מאוד אהבתי אותו אבל הייתי שבורה לאחר פרידה אחרת ולכן היססתי. הסכמתי בכל זאת להיפגש למחרת כדי לסדר את הדברים בינינו אבל הוא מת באופן מסתורי 7 שעות אחרי שדיברנו".

    אם בא לכם, שתפו אותנו בחוויות שקיבלו תפנית בחיים שלכם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים