menu icon newsbox tv
    גולשים משתפים: מהו הזמן הכי לא הולם שבו התפקעתם מצחוק? - ניוזבוקס
     

    גולשים משתפים: מהו הזמן הכי לא הולם שבו התפקעתם מצחוק?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    באתר Reddit כמו תמיד, יודעים הגולשים לשתף את רגשותיהם וסיפוריהם בצורות הכי משעשעות שאפשר. אתמול נפתחה בקשה לגולשים לשתף אותם בסיפורים על הפעם ההיא שבה הם לא הצליחו לעצור בעד עצמם והתפקעו מצחוק בזמן הכי לא הולם. הנה כמה מהתשובות:

    "בהלוויה של סבא שלי, סבתא שלי שהיא חולת אלצהיימר לפתע הייתה מבולבלת ושאלה את מי קוברים. כשענינו לה שזה בעלה היא ענתה "לעזאזל איתו" בצורה כל כך מזלזלת כאילו זה טיפוסי מצידו למות לפניה או שהייתה להם התערבות מי ימות ראשון וכל הנוכחים התחילו לצחוק"

    "היינו בהצגה רצינית ודרמטית ועל הבמה ישבה משפחה (שחקנים) בקטע מרגש כשלפתע השחקנית שמשחקת את הסבתא הפליצה בטעות. השחקנים היו מקצועיים והמשיכו בהצגה חוץ מאחת הילדות שהתאפקה מאוד לא לצחוק. כשהסבתא הפליצה בפעם השניה היא לא יכלה לשלוט בה בעצמה והתפקעה מצחוק. ואז גם כל הקהל."

    "הייתי בחתונה שבה החתן היה נכה על כסא גלגלים. כשהכומר דיבר הוא אמר משפטים כמו "אתם הולכים לצעוד ביחד לכל אורך הדרך…" ו- "אתם עומדים כאן לפני…" וכל מיני משפטים שממש עצרתי בעד עצמי לצחוק. אני כמעט רעדתי מהמאמץ לא להתפקע מצחוק"

    "בזמן שהייתי בשרותים בעבודה אחד העובדים חירבן בצורה כל כך רועשת שלא הצלחתי לשלוט על עוצמת הצחוק שלי או על הדבר השני שעשיתי. זה היה מביך במיוחד לשנינו."

    "במהלך שיעור חשוב בבית הספר שבו דיברו איתנו על אלימות ואלימות במשפחה בפרט, שאל אחד התלמידים את המורה למי מתקשרים אם אחד מההורים מכה את ההורה השני ואז תלמיד אחר צעק 'מכסחי השדים!'. התלמיד נענש וכך גם כולנו כי צחקנו."

    "אני הייתי שושבין בחתונה ובזמן שהחתן והכלה אמרו את הנדרים שלהם שהיו ממש ממש קיצ'ים ורגשניים, לחש לי באוזן השושבין השני (הומו) ואמר לי ש'זה כל כך גיי שאני מתפלא זה חוקי בכלל' ושנינו התפקענו מצחוק."

    מה איתכם? כתבנו לנו בתגובות

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “גולשים משתפים: מהו הזמן הכי לא הולם שבו התפקעתם מצחוק?”

    השאר תגובה

    שיתופים