menu icon newsbox tv
    בעל בגד באשתו וריגש את הרשת בפוסט מיוחד - ניוזבוקס
     

    בעל בגד באשתו וריגש את הרשת בפוסט מיוחד

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הכותרת עלולה להיות מבלבלת מאוד אבל כדאי לכם לקרוא את זה. בעל בגד באשתו בחנות Target ולאחר מכן כתב את הפוסט בפייסבוק בו הוא מתוודה על הבגידה. עם זאת, הפוסט היוצא דופן הפך לויראלי וריגש את הרשת בגלל שהוא בהחלט היה מיוחד במינו. מאז שהפוסט עלה לרשת הוא צבר ויראליות וממשיך לזכות לשיתופים רבים עד היום. החלטנו לתרגם לכם את הפוסט על מנת שכולנו נוכל ללמוד ממנו דבר או שניים.

    1

    הפוסט המרגש

    קצת מביך להודות בזה, אבל אני חושב שבגדתי באשתי היום, בערך. אני אסביר למה אני מתכוון – היום הייתי בחנות Target קונה כמה דברים גבריים וכשהלכתי לקופה ראיתי את הבחורה הזאת מחכה בתור והיא פשוט עילפה אותי. חשבתי לעצמי "ואו, יש איזה בר מזל שיוצא איתה" ורק לאחר שבריר שניה הבנתי שזו אשתי.

    אתם יודעים, זה מאוד לא שגרתי לראות את אשתי באותה חנות, באותו תור כשהיא עוזבת את שגרת יומה ונמצאת איתי באותו מקום, באותו זמן, עם מכונית אחרת. היה אדם בינינו אז פשוט צפיתי במתוקה הקטנה והחמודה שלי. רציתי לשלוח לה הודעה, משהו כמו "היי מותק" או "מה את קונה עכשיו אהובה שלי?" אבל אף אחד לא משך את תשומת ליבה כי היא הייתה עסוקה לחפש איזה קופון שהיא שמרה עבור הקניה הזאת. אז ויתרתי על תשומת ליבה, וכמו שאתם בטח מניחים יכולתי בקלות להביך אותה בכך שאני אקפוץ לעבר הקופה ואעשה אותה גאה לרגע, אבל במקום זה עצרתי להתבונן בשקט ולבחון את הרגשות שלי כלפי האישה הזאת.

    4

    קודם כל, לקחתי צעד אחורה כדי לראות עד כמה אני נדהם מהיופי שלה, פעם אחת נוספת. אני אמנם רואה את היופי שלה לעתים קרובות, אבל היום, כשלא ידעתי שהיא בחנות, ראיתי אותה בעיניים חדשות ופשוט לא יכולתי להאמין שאני זכיתי להיות הגבר שלה – זה גרם לי להסמיק.

    דבר שני, מדהים איך היא לא שמה לב אלי בזווית העין. זה גם טוב וגם רע, זה טוב שהיא לא מרחפת עם העיניים שלה לכל מיני מקומות אלא ממוקדת, אבל זה רע שהיא לא הבחינה באדם שמסתכל עליה במשך דקות ארוכות ונראה כמו מטריד. אם זה לא הייתי אני? אולי באמת כדאי שאקנה לה תרסיס פלפל על כל מקרה.

    כל הסיפור הזה היה רע בגלל שנזכרתי לרגע עד כמה קרוב הייתי לא לזכות בה מלכתחילה. כל המאמצים שעשיתי לפני הרבה שנים רק בשביל להזמין אותה לדייט ושהיא תגיד "כן". באותם רגעים הרגשתי את האימה שהייתה דומה לפעם ההיא שחשבתי שאין סיכוי שהיא תסכים להגיד לי כן. אבל משום מה, היא קיבלה אותי למרות חוסר הביטחון שלי, חוסר היכולת שלי או חוסר המושלמות שלי.

    דבר שלישי, הייתי כל כך שמח לראות אותה באותו היום כשהיא מלאת ביטחון, עצמאית, חזקה, יפה, כיפית, מתוקה, אדיבה ופשוט מדהימה כמו שהיא. ואז היא לקחה את החפצים שלה ויצאה מהדלת. לא אמרתי לה שום דבר, פשוט הסתכלתי עליה בהערצה ושמחתי שהיא אשתי ושאני אוהב כל מה שיש בה.

    5

    היא בקושי מסתכלת על פייסבוק אז היא כנראה לא תראה את הפוסט הזה, היא לא תדע שבערך בגדתי בה היום אבל חשבתי שכדאי לשתף אתכם כי אני פשוט סתם בחור שמנסה לעבור את החיים האלו ואני בטוח שיש עוד כמוני שחוו רגעים פשוטים כאלו אך מושלמים כמו שהם. למדתי את הלקח שלי מעתה והלאה – זה טוב להסתכל על דברים מעיניים אחרות, עיניים לא משוחדות, רק בשביל שהם יזכירו לנו עד כמה אנחנו ברי מזל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים