menu icon newsbox tv
    בקרוב בפלורידה: בית מלון בסגנון 'מלחמת הכוכבים' - ניוזבוקס
     

    בקרוב בפלורידה: בית מלון בסגנון 'מלחמת הכוכבים'

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    דיסני אישרה השבוע שהם הולכים להקים בית מלון בסגנון 'מלחמת הכוכבים' בפארק מיוחד שהם מקימים שכל הנושא שלו הוא מלחמת הכוכבים. הפארק עתיד להיפתח בשנת 2019 באורנלדו, פלורידה, ועל פי התכנונים הוא הולך להיות הרבה יותר מלהיב מכל מה שאי פעם ראיתם וחלמתם.

    בית המלון יהיה בצורת חללית אך החלק המדהים ביותר הוא שאתם – האורחים – תהיו שותפים לסיפור מלחמת הכוכבים. כל האורחים יזכו להיות חלק מסיפור עלילתי \ נרטיב (כן, כמו בווסטוורלד) כדי שגם אתם תחוו ותרגישו חלק מהעולם המופלא של Star Wars. האורחים יהיו שותפים במשימות מיוחדות, יסתובבו עם דמויות מהסרטים, יתעסקו עם חרבות אור וילמדו להטיס חלליות.

    אחד מהאנשים האחראיים על כל הסיפור אמר: "מהרגע שתגיעו, אתם תהיו חלק מסיפור מלחמת הכוכבים, אתם תהפכו לאזרחים של הגלקסיה ותצטרכו להתנהג בהתאם כולל ביגוד שיינתן לכם כדי להתאים אתכם לשאר התפאורה. ברגע שתעזבו את כדור הארץ, אתם תגלו דמויות, סיפורים ועלילות שיתגלו ויתפתחו למול עיניכם."

    מתי ולמי? על פי דיסני, החדרים יתאימו לעד 4 אנשים בחדר והם יוכלו ליהנות מנוף של הגלקסיה בחלון חדרם. יהיה ניתן להתארח במלון למשך יומיים בלבד וככל הנראה חדרים יעלו 900-1000 דולר עבור השהות כולל אוכל וכרטיסי כניסה לפעילויות בפארק.

    האנשים שאחראיים על כל העניין יודעים עד כמה סיפור מלחמת הכוכבים מלהיב מעריצים רבים והם ממשיכים לחשוב ולפתח רעיונות חדשים. בנוסף לכך, ככל הנראה ייפתחו גם פארקים נוספים ברחבי ארה"ב כשהראשון מביניהם (מלבד זה שבפלורידה) ייפתח בקליפורניה.

    מה נעשה עד אז? ובכן, עד שהפארק ייפתח תוכלו לבקר בטוניסיה, שם יש כבר בית מלון מיוחד בסגנון מלחמת הכוכבים. "סידי דריס" (Sidi Driss) שמעוצב על בסיס ביתו של לוק סקייווקר בטטואין.

    סידי דריס

    מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים