menu icon newsbox tv
    אפליקציות חינוכיות שהילד שלכם צריך - ניוזבוקס
     

    אפליקציות חינוכיות שהילד שלכם צריך

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    דור העתיד מציג את הקשר האובססיבי לטלפונים חכמים ולתלות בהם. הוא מנצל אותו לעיתים גם לרעה ולכן בה הכתבה כאן שתציג עבורכם אפליקציות חינמיות המתעסקות כל כולן בחינוך. אנו חושבים שאם אנו כבר קיימים בעידן בו כל ילד וילדה מסתובב עם הטלפון החכם עליו באופן קבוע שיידע לנצל את הדברים לחיוב, לא כך?

    משחקי "הגוגואים" מוחלפים במשחקי ה"קנדיקראש" או ה"חדר וחצי" הישראלי החדש. משחקי הילדים מתחלפים בגלישה של שעות באפליקציות בנייד. לכן, אנו מציגים לכם את האפליקציות החינוכיות ביותר בעל משחקונים בחשבון, שפה, חידות הגיון לפיתוח החשיבה לילדים ועוד. הרבה מהאפליקציות הבאות הן אפליקציות שאומנם התוכן שלהן חינוכי נטו אבל הדרך בו הן מוצגות ומביאות לידי ביטוי את התוכן הוא כיפי, הומוריסטי ומשכנע את הילדים להיכנס שוב ושוב.


    חשבון בטירה

    חשבון בטירה

    אפליקציה המציגה קנגורו נחמד שרוצה להציל את הטירה מהרשעים הפוקדים אותה ומהדרקון האכזר בסופה. כל זאת כאשר ניתן להביס כל רשע ע"י כך שעונים על שאלות בחשבון בהדרגתיות עולה. כך למעשה; בשלב ראשון חיבור פשוט, לאחר מכן חיסור פשוט, כפל פשוט וכן הלאה עד שמגיעים לשלב הדרקון בו יש סדר פעולות.
    ההרפתקה הינה חינוכית, כיפית ומהנה – כך שילדיכם יוכל לתרגל תרגילי חיבור וחיסור, את לוח הכפל, סדר פעולות והכל על מנת לנצח את המשחק ולהביס את דרקון הטירה. מומלץ.

    להורדת חשבון בטירה

    כתיבת הא'ב' העברי

    תרגול ומשחק בעיקר לילדים בכיתה א' שמתקשים יותר וצריכים עזרה מהנייד שלהם. אפליקצייה מצוינת שמציגה את כל האלמנטים של האותיות וכתיבתם עם משחק, אנימציה ויופי של גרפיקה. התגובות לאפליקציה אומרות את הכל. פשוט שווה.

    להורדת כתיבת הא' ב' העברי

     

    לימוד תאוריה

    עוד אפליקציה חינוכית שעשויה היטב זו אפליקציה המופנת בעיקר למתבגרים יותר המלמדת על התמרורים השונים, על חוקי התעבורה. היא מציגה סיטואציות מאוירות ויופי של גרפיקה. פשוט ללמוד בקלות ובכיף לקראת התאוריה, שלא כמו פעם מספרים ישנים.

    להורדת אפליקציית תיאוריה

    טריוויה

    מהי הכיתה שלך

    ישנם משחקי טריוויות שונות למיניהן, כמו למשל, משחק הטריוויה הבא – "טריוויה – עברית" עם קרוב למיליון הורדות המשחק סוחף את כל קהלי היעד מילדים ועד בוגרים כדי לשפר את רמת הידע הכללי שלהם בנושאים השונים.

    ישנו משחק טריוויה הבוחן את הידע שלכם לפי רמת הכיתה. "מהי הכיתה שלך" הוא משחק שמתחילים בכיתה א' וממשיכים עד לרמת הבגרות. האם תוכלו להצליח במשחק ולהגיע לרמת הבגרות?

    משחקי היגיון

    הבלינקולים

    ישנם משחקי הגיון בשלבים כמו "הבלינקולים" המשלבים דמויות, אנימציה, הומור ושלבים עם חידות הגיון, שאלות על ארץ ישראל, על התנ"ך, על חשבון והכל בכיף ובהומור.

    וגם משחקים לאייפון

    בעלי אייפון, לא שכחנו אתכם.

    גן חובהחשבון לכיתה א'קריאת השעוןחשבון לכיתה ב'

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים