menu icon newsbox tv
    אליקו מגיב לדברי אריאנה על המוסיקה המזרחית - ניוזבוקס
     

    אליקו מגיב לדברי אריאנה על המוסיקה המזרחית

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מהרגע שבו הכריזו על אריאנה מלמד כמועמדת להיכנס לבית האח הגדול היה ברור שהיא תיצור מריבות, תגיד כל מה שהיא חושבת ותגרום לאנשים להתעצבן. בשבוע שעבר אריאנה אמרה דברים כנגד המוסיקה המזרחית, אמנם לא דברים קשים מדי ויש שיגידו שאף נכונים, אבל הם לא מצאו חן בעיני רבים בז'אנר וגם לא מהז'אנר.

    אריאנה טענה שהמוסיקה המזרחית לא איכותית כדבריה:

    "יש לי אנטי מסויים על אייל גולן, אבל אתה יודע, שרית חדד, 'יאללה לך הביתה מוטי', שיר גדול, מה זה שירה אדירה….. מה זאת אומרת, צריך ללמוד את זה באוניברסיטאות", פירטה מלמד למושיק עפיה בזמן שהיו בחצר. " שיר עם מילים מאוד נמוכות, מאוד קליט, מאוד אפקטיבי, עושה לי שמח בלב. אני לא מתייחסת אליו כאל דבר איכותי אתה מבין, כי זה לא. זה מילים נמוכות, בשפה באמת דלה מאוד מאוד וזה חמוד נורא…. מה העניין, זה חמוד זה כמו דשא סינתטי, אמנות זה לא. זה לא דשא, זה רק נראה ככה. העובדה שיש שם מילים ולחן, ולשרית חדד יש קול של זמירה, זה לא הופך את זה לאמנות. "יאללה לך הבייתה מוטי שלום ותודה", ואפילו החרוזים לא טובים, "אם תקרא לי מלמטה אקרא למשטרה", זה לא שייך לאיכות, וזה בטוח הצליח הרבה יותר מחיים פנקס, אז מה? זה אומר שחיים פנקס יותר טוב משרית חדד? זין! הפוך, הפוך. אני לא מתעלמת מהצלחה, שאפו על ההצלחה, כפרה על ההצלחה, אבל הצלחה היא לא ארובה לאיכות. נקודה.

    אליקו, השדרן שקיבל את פרסומו בגלל טיפוח הז'אנר הזה בדיוק לא אהב את הדברים שאמרה אריאנה והחליט להגיב בתקיפות בדף הפייסבוק שלו.

    אנחנו משערים שזו רק ההתחלה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים