menu icon newsbox tv
    אדם סיני תבע את אשתו על כך שהילדים שלהם מכוערים מדי - ניוזבוקס
     

    אדם סיני תבע את אשתו על כך שהילדים שלהם מכוערים מדי

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אדם סיני התגרש מאשתו ותבע אותה על כך שילדה לו לטענתו "ילדים מכוערים בצורה קיצונית". למרות שה-DNA היה מתאים לשני ההורים, התברר שהאישה עברה ניתוחים פלסטיים בשווי של עשרות אלפי דולרים לפני החתונה. הקטע המוזר הוא שהבחור ניצח בתביעה וקיבל על כך 120 אלף דולר. לטענתו "התחתנתי עם אשתי מאהבה, אבל ברגע שנולדה לנו הילדה הראשונה, החלו להיות לנו בעיות. הילדה הייתה כל כך מכוערת ושנינו אנשים די יפים וזה תיסכל".

    אחרי שקראתם את הפסקה הקודמת, אתם בטח אומרים לעצמכם "מה לעזאזל?!" אז הגיע הזמן לספק הסברים. יש סיכוי שיצא לכם להיתקל בכתבה הזאת או בתמונה המצורפת והוטעתם גם אתם. הכתבה הזאת פורסמה בשנת 2004 ועד שנת 2011 לא הייתה שום תמונה מצורפת. למרות שאף אחד לא טרח לחלוק על הכתבה, התמונה ש"נדבקה" לה בשנת 2011 גרמה לאנשים להטיל ספק. אם על פי הכתבה הילדה היא הבכורה, איך בתמונה רואים שדווקא הבן הוא הבכור? והאם הם הספיקו להביא 2 ילדים נוספים למרות שהמריבות ביניהן התחילו כבר אחרי הילדה הראשונה כביכול? יצאנו לחקור.

    למעשה, התמונה המצורפת לא קשורה בכלל לשום דבר בכתבה אלא שהיא הפכה ויראלית מסיבה אחרת. מה אנחנו רואים בתמונה? זוג הורים נאים למראה עם שלושה ילדים שלא דומים בכלל להורים, חייב להיות פה סיפור כלשהו, ואכן יש. מדובר בפרסומת למרפאת קוסמטיקה שכותרתה הייתה "הדבר היחיד שאתם צריכים לדאוג לו אחרי ניתוחים פלסטיים זה ההסברים שאתם צריכים לתת לילדים שלכם".

    הדוגמנית שבתמונה, יה וואן, לא אהבה את הרעיון שמקשרים תמונה שלה לגירושים על כך ש"הילדים מכוערים" והיא יצאה לחפש את המקור והגיעה לאתר שנוהג לפרסם כל מיני כתבות שטותיות (ניוזבוקס?) והגישה מולו תביעה. מה קרה אחרי זה… לא ידוע לנו, אבל מה שבטוח

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים