menu icon newsbox tv
    שוטר מוקף בהמון זועם מגן על עצמו בגז מדמיע - ניוזבוקס
     

    שוטר מוקף בהמון זועם מגן על עצמו בגז מדמיע

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אין לנו יותר מדי איך לתאר את הסרטון הזה. הסרטון מציג רק חלק ממה שקרה בבית המלון בים המלח השבוע בו נראה שוטר אזוק לאדם שרוסס בגז מדמיע. אנשים רבים מסביב רוצים לעזור לאדם אך השוטר לא מאפשר לאף אחד להתקרב ומאיים באמצעות גז מדמיע.

    על פי דף הפייסבוק של רוטר, מדובר בחבורת אנשים שהתפרעו בבית המלון והחלו לעורר מהומה כשהאיש שנראה שכוב על הרצפה בסרטון גנב טלפון של אדם אחר בטענה שהאיש מצלם את ביתו. מהאבטחי המלון אל הצליחו להשתלט על החבורה וכשהמשטרה הגיעה העניינים הפכו למסובכים יותר.

    צפו בסרטון

    ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בסרטון שמציג תמונה חלקית ואינו משקף את כל מה שאירע. הנהלת המלון דיווחה למשטרה אודות קטטה שהתפתחה במלון בן האורחים וביקשה סיוע. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם גבו תלונה מעובדי המלון, ניגשו לחשוד בתקיפה, שענה לתיאור וביקשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה אולם החשוד סירב להתלוות לשוטרים ואף תקף את השוטר שנזקק לטיפול רפואי.

    מיד לאחר הוצאת החשוד מבית המלון על ידי השוטרים הוא הועבר לבדיקה רפואית, שם נמצא שאינו זקוק לטיפול רפואי ובסיום הבדיקה  הועבר לחקירה לאחר שנמצא בריא וכשיר .יש לציין שרואים לאורך כל הסרטון שהשוטר לא השתמש באלימות כדי להגן על עצמו בעוד שעשרות מהאורחים התגודדו סביבו צעקו בהיסטריה וקיללו אותו. השוטר החזיק בידו גז פלפל ועשה בו שימוש לאחר שהותקף על ידי הסובבים שאף ניסו למלט את החשוד. השוטר בהתנהלותו המאופקת והאחראית על אף הקללות נגדו מנע הסלמה של המצב, תוך שהוא ממתין לתגבורת וסיוע מאחר והיה לבד עם מתנדב מול עשרות שצועקים ומקללים".

    מדוברות המלון נמסר "גרורות 'טיסת השוקולד' חודרת לצערנו למקומות רבים ובסוף השבוע הזה הגיעה למלון שלנאין אנו נוהגים להתעמת עם אורחינו, ואנו נסתפק בכך שנאמר כי התקרית הגיעה לטיפול משטרתי שבמהלכה הותקפו עובדת המלון ושוטר. האורחים המעורבים נלקחו לחקירה משטרתית והנושא בטיפולם. המלון ידוע ביחסו האדיב כלפי הנופשים והוא ימשיך לתת את השירות בסטנדרט הגובה ביותר ולשמור על שלוות האורחים וביטחונם".

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים