menu icon newsbox tv
    פרשת הישאם סולימן עולה מדרגה - ניוזבוקס
     

    פרשת הישאם סולימן עולה מדרגה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בשבוע שעבר עלה השחקן הישאם סולימן, שחקן שמפורסם זכות תפקידו כרב מחבלים בסדרה הפופולרית 'פאודה' לכותרות בגלל משפט שאמר בראיון ל-7 לילות. בראיון אמר הישאם כשדיבר על הפלסטינאים בשטחים:

    "זכותם להילחם ולהתנגד לכיבוש, אני לא מקבל את הדרך שלהם, ולא רואה אותה כגבורה, אבל זכותם להילחם. אני שוחר שלום ולא מצדיק פגיעה באזרחים. אבל חייל שנמצא בגדה ומישהו פוגע בו — אני לא חושב שזה פיגוע. אם הוא בגדה ונלחם בפלסטינים ומתעלל בהם — הוא מממש את הכיבוש. הוא לא צריך להיות שם".

    הטעות הגדולה שלו הוא שהוא פגע בדבר הרגיש ביותר במדינה, חיילי צה"ל. לא יהיה זה סיכון להגיד שרוב מוחץ ממעריצי הסדרה הם אנשים שמשרתים, שירתו או ישרתו בצה"ל ולכן החלו כבר להישמע קריאות חרם על השחקן והסדרה. העיתונאי חנוך דאום אף רשם בדף הפייסבוק שלו שהוא מצפה להתנצלות מצד חברת yes או לשמוע ממנה גינויים והתנערות מהדברים שנאמרו על ידי השחקן וכך גם אמרו אישים נוספים כדוגמת חבר הכנסת ינון מגל.

    לאחר שנפתחה הסערה, התבקש הישאם סולימן להגיב על הרעש וההמולה שהתעוררה בגלל דברים שאמר הוא טען שאמנם הציטוט מדויק, אך הוא נאמר בהקשר לדברים אחרים שהוצאו מהקשרם ויש להציג את הדברים במלואם.

    מחברת yes או מיוצרי הסדרה לא התקבלו תגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים