menu icon newsbox tv
    ערוץ 2 לצפייה ישירה | ערוץ 22 | ערוץ 2 בשידור חי
     

    ערוץ 2 לצפייה ישירה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו מפרסמים כאן את ערוץ 2 לצפייה ישירה מכיוון שערוץ 2 (22 בשלט) הוא אחד הערוצים המרכזיים בישראל כיום והוא משדר את התוכניות הנצפות ביותר מבין שאר הערוצים. בימים שבהם התוכנית בעלת הרייטינג הגבוה ביותר היא האח הגדול והיא משודרת בערוץ הנ"ל, ניתן לצפות בתוכנית דרך ההטעמה המופיעה למטה (מהמקור החוקי של אתר מאקו)

    ערוץ 2 לצפייה ישירה

    יש ללחוץ פעמיים על השידור על מנת לצפות במסך מלא.

    או בימי השידור של רשת

    השידור למעלה עובד רק בימי השידור של רשת שכיום הם ימי ראשון, שני ושלישי. בימי רביעי עד מוצאי שבת השידורים בערוץ 2 שייכים לרשת ועל כן ניתן לצפות בערוץ 2 לצפייה ישירה בשידור חי באתר של רשת.

    ערוץ 2

    סמל ערוץ 2

    הערוץ החל לשדר את השידורים הראשונים והניסיוניים שלו בתאריך 23 באוקטובר 1986, אך רק כמה שנים לאחר מכן ב-4 בנובמבר 1993 הוא החל לשדר באופן מסחרי במסגרת הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו.

    באותה שנה, התבצע מכרז על השידורים והזכייניות היו 'שידורי קשת', 'רשת' ו-'טלעד' שבשנת 2005 לא המשיכה את שידוריה ותוכניותיה בעלות הרייטינג נקנו על ידי הזכיניות הנותרות.

    עם השנים, הרבה לפני שהתאפשר לראות את ערוץ 2 לצפייה ישירה, הפך הערוץ לאחד מערוצי הטלוויזיה הפופולרים ביותר במיוחד לאור העובדה שהוא מכיל תכנים מכל הסוגים, החל מתוכניות בוקר מעניינות בשעות הבוקר, דרך תוכניות חדשות ותחקירים ועד סדרות מקור שמופקות על ידי הזכייניות. סדרות דרמה, קומדיה ומתח ישראליות או מחו"ל משודרות בדרך כלל בשעות הערב והפריים טיים בנוסף למשחקי כדורגל או תחרויות מיוחדות שמשודרים בשידור חי. מהערוץ הזה יצאו סדרות ותוכניות הטלוויזיה המוצלחות ביותר בארץ וביניהן "האח הגדול", "ארץ נהדרת", "החיים זה לא הכל", "מאסטר שף", "המירוץ למיליון", "הראשון בבידור" ועוד…

    התחרות בין הזכייניות רק עשתה טוב לערוץ ובגלל שכל זכיינית מנסה לעקוף את מתחרתה מנסות הזכייניות להשקיע יותר בתוכניות שלהן והתקציבים המושקעים בתוכניות גדלים משנה לשנה ביחס למכירות של הפרסומות לכל תוכנית. בתוכנית 'האח הגדול' או 'כוכב נולד' לדורותיהן היו הפרסומות יוקרתיות מאוד, במיוחד תוכניות הגמר ולכן התקציבים היו גדולים בהתאם.

    הערוץ הוא ערוץ שפתוח לקהל הרחב בכל רחבי המדינה ללא צורך ברכישת ממיר של יס, הוט או כל חברה אחרת ובעזרת אנטנת לווין ניתן לקבל את השידורים שלו בחינם לגמרי. בשנים האחרונות אף נתנו האתרים של הזכייניות לאפשר שידורי ערוץ 2 לצפייה ישירה בחינם ובשידור חי.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “ערוץ 2 לצפייה ישירה”

    השאר תגובה

    שיתופים