menu icon newsbox tv
    סיפורו המזעזע של בראיין וולס - ניוזבוקס
     

    סיפורו המזעזע של בראיין וולס

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כחלק מקטגוריית פשע נספר לכם את סיפורו המזעזע של בראיין וולס, שליח פיצה שנשלח אל מותו בשנת 2003.

    בשנת 1973 נשר בראיין וולס מבית הספר ומאז הוא עובד כשליח פיצה במסעדת מאמה מיה בפנסילבניה. באחר הצהריים של ה-28 באוגוסט קיבל וולס קריאה לבצע משלוח של 2 פיצות לכתובת במרחק כמה מיילים מהמסעדה שלאחר מכן התבררה כסוף של דרך עפר.

    על פי דיווחים, וולס נפגש עם האנשים שחשב שהזמינו את הפיצה. שלושת האנשים איתם הוא נפגש הסבירו לו שהם ילבישו אותו בפצצה שתהיה מונחת על צווארו כשרשרת והוא יצטרך לשדוד בנק בשבילם. כשהבין וולס לאיזו צרה הוא נקלע, הוא ניסה לברוח אך יריה באוויר של אחד האנשים גרמה לו לעצור.

    שלושת האנשים לא הותירו לו ברירה והלבישו עליו את הפצצה (בהתחלה טענו שזו פצצה מזוייפת רק בשביל להפחיד את השוטרים, אך הוא הבין בסופו של דבר שמדובר בפצצה אמיתית). הם נתנו לו רובה מאולתר ואמרו לו שישתמש בזה במקרה שיהיו בעיות בבנק.

    ללא ברירה, וולס עשה את צעדיו לעבר הבנק ודרש 250 אלף דולר. תוך זמן קצר הגיעה המשטרה ופקדה עליו לעצור. הוא ניסה להסביר להם את המקרה וטען שהכריחו אותו לעשות את זה ושמולבשת עליו פצצה שעלולה להתפוצץ בכל רגע והוא לא רוצה למות.

    בהתחלה, לא היו נסיונות לנטרל את הפצצה והבקשה לצוות חבלנים התקבלה לאחר זמן רב מאז שהוא נתפס. עד שהגיעו החבלנים הפצצה הספיקה להתפוצץ וליצור חור בגודל של אגרוף בגופו של וולס שמת במקום.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים