menu icon newsbox tv
    מתמודדים מהישרדות: "ההפקה התערבה יותר מדי" - ניוזבוקס
    הודא ולירון
     

    מתמודדים מהישרדות: "ההפקה התערבה יותר מדי"

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אתמול שודר הפרק הכי טוב של העונה הנוכחית של הישרדות. ההדחה שאמנם הייתה צפויה החל מתחילת הפרק הצליחה לעורר זעם בקרב מעריצים רבים של הסדרה ודף הפייסבוק של 'הישרדות' התמלא בתלונות ותגובות נאצה.

    התערבות ההפקה (לכאורה)

    מלבד מעריצים כועסים, באתר של עומרי חיון נחשפו לכאורה עדויות של מתמודדים שטוענים שההפקה התערבה בצורה מכוערת מדי במשחק. לטענתם, הם ידעו שההפקה מתערבת ועל כך דיברנו גם בכתבה הקודמת – השימוש של טיטי בפסלון החסינות בפרק הראשון והעזרה של ההפקה במתן אוכל לרוסלנה הן רק חלק מזה, אך הפעם כשהם צפו בבית בפרקים האחרונים בהם נראה שלירון מסתדרת לא רע נדמה שההתערבות הזאת לא יודעת גבול.

    אמסלם וטילטיל

    על פי המקורות שסיפרו לבלוג של עומרי חיון, דקות לפני ההדחה של שושן ההפקה התערבה והצליחה לגרום לכעס ומרמור מצד רוסלנה וטילטיל כלפי שושן ואחרי שראינו את הפרק הקודם ברור שגם בהדחתו של אמסלם היה פה מעבר. האם זה צירוף מקרים שלירון מככבת עם חסינויות במשך 2 מועצות שבט ברצף?

    לא רק בשבט הוראקן יש העדפות כאלו או אחרות של ההפקה, אלא שקיימות "שמועות" שהודא איימה בפרישה אם לא יעבירו אותה בהפקה לשבט אחר, ועכשיו כשהיא קיבלה את המפה של פסלון החסינות אולי נראה פה התערבות נוספת.

    הודא ולירון

    בכל אופן, כפי שזה נראה מהצד, לא נתפלא אם במשימה האחרונה של עומר נגד אמסלם, בה השניים היו צריכים למצוא מפתח מתוך כמות נכבדה של מפתחות, ההפקה זיכתה את עומר בכמה מפתחות שעובדים כדי להגביר את סיכוייו, אבל זה כבר ניחוש שלנו.

    מה אתם חושבים?

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים