menu icon newsbox tv
    מי יחליף את אסי עזר באח הגדול? - ניוזבוקס
     

    מי יחליף את אסי עזר באח הגדול?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עבר לא מעט זמן מאז שאמרו לנו שאסי עזר כבר לא ינחה את האח הגדול 7 ולמרות שהתאריך המיועד לתחילת העונה מתקרב, אנחנו עדיין לא יודעים מי יהיה זה שיחליף אותו. אנחנו בכלל לא יודעים אם זה יהיה בן או בת, אם תהיה אותה כימיה של הסמכותיות של ארז טל והקופצניות של אסי עזר ואנחנו גם לא יודעים אם אפשר להחליף את הקופצניות של אסי עזר בקופצניות של מישהו אחר ואם זה יתאים. אז כל מה שנותר לנו הוא לנחש – אז בואו ננסה.

    אלירז שדה

    אין ספק שאלירז שדה יכול להיות בחירה ראויה. הוא בחור טוב שמכיר את כללי האח הגדול. גם הנחיה לא תהיה חדשה בשבילו מכיוון שהוא כבר הנחה תוכניות בערוץ 24. הבעיה היחידה היא שהוא יותר מאופק מאסי עזר וכפי שאמרנו, חסרה לנו קופצנות.

    מיה דגן

    אין ספק שלארז טל ולמיה דגן יש כימיה ביחד. הם שיתפו פעולה בתקופה שבה 'מועדון לילה' שודרה והם עשו את זה נהדר. אם יש לה מה שצריך בשביל להנחות את האח הגדול? אולי. מצד שני, גם דמות נשית בהנחיה לא תזיק לצד ארז טל.

    קורין גדעון

    השם שלה הועלה לא מעט בכל הקשור להחלפה של אסי עזר. השמועות אומרות שהיא הלכה לאודישנים והלך לה טוב עם ארז טל. היא אמנם די אנונימית אבל יהיו אלו שיזהו אותה בחלק מהתוכניות של גיא פינס.

    ירון ברובינסקי

    שם נוסף שהועלה לא מעט, אולי רק בגדר שמועות, זהו שמו של ירון ברובינסקי. הנחייה בתוכניות ריאלטי מצליחות זה לא דבר חדש בשבילו והוא היה כבר ב'דייט בחשיכה' ו-'לעוף על המיליון'. אולי הוא יהיה גם באח הגדול. מי יודע.

    עופר שכטר

    לעופר שכטר יש את כל מה שצריך להיות במחליף של אסי עזר ואולי אפילו יותר. הוא מנחה טוב ב'נוקאאוט', הוא משחק מכובד ב'שנות ה-80' והוא היה מצחיק בכמה השתתפויות ב'צחוק מעבודה'. הבעיה היא שכל אלו הן תוכניות של רשת, ולא נראה לנו שהוא הולך לערוק בקרוב.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים