menu icon newsbox tv
    10 הרגעים הכי זכורים בהיסטוריית טקס פרסי האוסקר - ניוזבוקס
     

    10 הרגעים הכי זכורים בהיסטוריית טקס פרסי האוסקר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    היום בלילה יתקיים טקס פרסי האוסקר ה-88 בו יקבלו הזוכים המאושרים את הפרס הנחשק ביותר בתעשייה של הוליווד. עם זאת, למרות שמדובר באירוע מכובד ומיוחד במינו היו כמה פעמים שהאנשים על המסך הצליחו להפתיע אותנו (אולי אפילו לרעה) בהתנהגות שלהם. הנה כמה מהם.

    ג'ון טרבולטה מביך במיוחד

    Screen-Shot-2016-02-25-at-18.56.13 (1)

    ג'ון טרבולטה הפך בשנים האחרונות לאדם שנוי במחלוקת, אף אחד לא בטוח כל כך מה עבר עליו בשנים האחרונות והוא בהחלט לא אותו אחד שאהבנו בשנות ה-80 וה-90. הרגעים הכי זכורים האוסקר האחרון הם הרגעים בהם הוא ניגש לנשים בטקס ופשוט, בצורה קריפית לחלוטין, החליט לנשק וללטף אותן. הוא ליטף את הפנים של עדינה מנזל (שעליה נדבר עוד שניה) וגם התגנב מאחורי סקרלט ג'והנסון והגניב לה נשיקה על הלחי. מאוחר יותר ג'והנסון טענה שהנשיקה הייתה מקובלת בהחלט אך זה לא מנע מהעולם להסתכל על הפרצוף הנרתע שלה ואפילו להכין כמה ממים מעולים.

    האמת היא שזו לא הפעם הראשונה שטרבולטה עושה בעיות בטקס האוסקר. שנה לפני כן הוא היה ברגע מביך נוסף עם הזמרת עדינה מנזל. כשהתבקש טרבולטה לקרוא לזמרת לבמה הוא ביטא את שמה בצורה קצת יותר מדי לא נכונה. במקום עדינה מנזל, הוא קרא לה אדל דזים. צפו בעצמכם.

    השמלה של ביורק

    Bjork

    אם מישהי תחליט לעלות עם שמלה כזאת היום אף אחד לא ימצמץ כי זה נהיה דבר שבשגרה. עם זאת, בשנת 2001 זה היה מראה יוצא דופן לראות את הזמרת ביורק עולה על השטיח האדום עם שמלה חושפנית דמוית ברבור. מאוחר יותר השמלה נלקחה למוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק.

    אדריאן ברודי מגניב נשיקה להאלי ברי

    בשנת 2003 זכה אדריאן ברודי בפרס השחקן הטוב ביותר והוא כנראה התרגש יותר מדי או שהוא פשוט חיכה להזדמנות הנכונה לנשק אותה. ובכן, זה היה לא הולם וגם קצת מביך. אפילו התגובה של האלי ברי הייתה בהתאם. הקטע המדובר נמצא ב-0:30 בסרטון הבא.

    התגובה המופרעת של רוברטו בניני

    בשנת 1999 השחקן רוברטו בניני לא יכל לשלוט בעצמו כשהוא שמע שהוא ומדינתו זכו באוסקר על הסרט הזר הטוב ביותר. הוא כנראה הרגיש שהחליפה שהוא לובש והרשמיות לא נחוצים בשביל להפגין את ההתרגשות שלו והחליט פשוט לטפס על הכסאות, להתחרפן על הבמה ולדבר הרבה שטויות.

    אנג'לינה ג'ולי מתנשקת עם אחיה

    angelina-jolies-hospital-stay-self-harm-and-incest-rumoursangelina-jolie-and-brother-james-haven-voight-kiss-2000

    בשנת 2000 זכתה אנג'לינה ג'ולי בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "נערה בהפרעה" עם זאת, בתוך שניות בודדות מרגע ההכרזה, הזכיה שלה הפכה לדבר השני הכי מעניין באותו הרגע. במהלך נאום הניצחון שלה היא חזרה כמה וכמה פעמים על כך שהיא אוהבת ומאוהבת באחיה ואילולא היא הייתה מנשקת אותו יותר מאוחר היינו עוד יכולים לחשוב על זה בצורה פחות קריפית. התמונה למעלה והנאום למטה.

    ג'יימס קמרון מכריז שהוא מלך העולם

    הסרט טיטניק שיצא בשנת 1997 הצליח להגיע להישגים גבוהים יותר מכל סרט שהיה לפני בלא מעט פרמטרים ובשנת 1998 הוא הצליח לגרוף לא מעט פרסים שווים כשגולת הכותרת היא 11 פרסי אוסקר מתוך 14 מועמדויות. לג'יימס קמרון, יוצר הסרט, היה הרבה במה להתגאות והוא בחר דווקא לצטט משפט מהסרט טיטניק – "אני מלך העולם!". ובכן, יכול להיות שבאותו הרגע לשבריר שניה הוא באמת היה כזה.

    היוצרים של סאות' פארק עושים בושות

    Dress

    כשלא איכפת לכם מכלום אתם יכולים להרשות לעצמכם לעשות הכל. היוצרים של הסדרה סאות' פארק, מאט סטון וטריי פארקר, הגיעו לטקס האוסקר בשנת 2000 כשהם מחופשים לג'ניפר לופז וגווינת' פאלטרו. אם ללעוג ל-2 הכוכבות הגדולות באותה התקופה זה לא מכובד, אז תתפלאו אולי לשמוע שהם גם הודו שהם היו על סמים במהלך הטקס.

    האוסקר שאותו הנחו ג'יימס פרנקו ואן האת'וואיי

    Anne

    האמת היא שכל הטקס הזה היה עלוב בהחלט. הטקס ה-83 שנערך בשנת 2011 היה בהנחיית ג'יימס פרנקו ואן האת'ווי ואי אפשר היה שלא לשים לב שג'יימס פרנקו היה לא מפוקס בכלל, קצת מרחף וקצת עצלן, מה שגרם לאן האת'וואי לעבוד הרבה יותר קשה כדי לתקן את הרגעים המביכים איתו. ובכן, אין ספק שזו הפעם האחרונה שהם ינחו את הטקס ביחד או שהם יהיו באותו חדר באופן כללי.

    מישהו פרץ לבמה כשהוא ערום

    בשנת 1974 כשהמנחה דיוויד ניבן התכונן לקרוא לאליזבת' טיילור, פרץ ממש כמו במשחק כדורגל אדם עירום לבמה והקהל התפקע מצחוק. נחסוך מכם את התמונות המביכות ונציין שהוא גם הניף 2 אצבעות בסימן V רק בשביל להפוך את זה ליותר וינטג'.

    ג'ק פאלאנס והנאום היוצא דופן

    השנה הוחלט שבטקס פרסי האוסקר 2016 לא יקדישו זמן להגיד תודה לכל אדם ואדם בנפרד אבל כבר בשנת 1992 עשה זאת ג'ק פאלאנס כשלא הודה לאף אחד בכלל על נצחונו בתור שחקן המשנה הטוב ביותר. במקום זה הוא החליט להגיד כל מה שעולה לו לראש ואפילו עשה שכיבות סמיכה מרשימות ביותר לגילו.

    לא נכנסו לרשימה…

    יש עוד לא מעט מקרים שלא נכנסו לרשימה כמו: ניל פטריק האריס מתפשט על הבמה, ג'ניפר לורנס מחליקה על הבמה ולאונרדו דיקפריו לא זוכה לעלות לבמה בכלל אבל אין לזה סוף, אז נסתפק בזה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים