menu icon newsbox tv
    המפלצת שהטילה אימה על יפן בשנות ה-80 - ניוזבוקס
     

    המפלצת שהטילה אימה על יפן בשנות ה-80

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הכתבה הבאה היא תיאור של מקרים אמיתיים שקרו ביפן בשנים 1984-1985, לא מדובר על סיפור מדע בידיוני או תסריט של סרט אקשן אלא במקרים אמיתיים שלמרות שעברו 30 שנה מאז, הם עדיין לא פוענחו.

    המפלצת בעלת 21 הפנים

    'המפלצת בעלת 21 הפנים' הוא שם שלקוח מתוך ספר של אדוגאווה ראנפו, אבל מאוחר יותר השתמשו בשם הזה האנשים שהטילו אימה על תושבי יפן בשנות ה-80. ב-10 במאי 1984 נשלח מכתב ראשון לחברת מזון גדולה ביפן ששמה הוא איזאקי גליקו, יצרנית ממתקים, ולווה בחטיפתו של קצוהיסה איזאקי, נשיאה של החברה, על ידי 2 אנשים חמושים שפרצו לביתו. במכתב נכתב שהחוטף יצר ממתקים של מוצרי החברה ובהם יש רעל והוא מתכנן לשים אותם על המדפים בחנויות אלא אם כן ישלמו לו כופר. לאחר 3 ימים שהוא מוחזק אצל החוטפים, הצליח איזאקי גליקו לברוח מהמקום בו הוחזק ולמרות שאף אחד מהמוצרים הרעילים לא נמצאו, הוסרו כל המוצרים של החברה מהמדפים ונגרם לחברה הפסד עצום של 21 מיליון דולרים בנוסף לכך שכל העובדים שעבדו בחצי משרה בחברה נאלצו לצאת להפסקה מהעבודה. בינתיים, המפלצת בעלת 21 הפנים שלחה מכתבים לתקשורת בהם היא מתגרה במשטרה וצוחקת על המאמצים שלה לפענח את המקרה.

    tumblr_inline_nw8cl9qxQi1qz9ft5_540

    אותם פושעים לא חיכו יותר מדי זמן, והחלו לשלוח מכתבים לחברת ממתקים אחרת בשם מורינאגה ובהם איומים דומים כמו שנשלחו לחברה הקודמת. באוקטובר 1984 מכתב נשלח לכבוד "האמהות של האומה" ונחתם על ידי המפלצת בעלת 21 הפנים. המכתב הגיע לתקשורת שם דווח על איומים דומים כמו עם חברת גליקו, על כך שאסור לקנות ממתקים כי בין הממתקים האמיתיים הושתלו ממתקים שמכילים רעל. בניגוד לפעם הקודמת, המשטרה הפעם ערכה חיפושים נרחבים בחנויות ונמצאו עשרות ממתקים רעילים לפני שמישהו הורעל מהם, על החבילות היו תוויות אזהרה שלא הופיעה על חבילות אחרות ועליהם נכתב "אזהרה: מכיל רעל".

    tumblr_inline_nw8cmyqGxI1qz9ft5_540

    ניסיונות המשטרה לתפוס את הפושעים היו גדולים. פעם אחת נתפס אדם במצלמת אבטחה כשהוא מניח שוקולד של חברת גליקו על המדפים כשהוא חובש כובע בייסבול. הוא נעצר במהרה ולאחר בירורים התברר שהוא לא האדם הנכון. בפעם אחרת, כאשר היו ניסיונות סחיטה של חברת ממתקים החליט בלש משטרה לפעול על פי ההוראות ולחכות לפושעים שיקחו את הכסף. לטענתו הוא הבחין באדם "בעל עיניים של שועל" שהיה חשוד בעיניו, אך כשניסה לתפוס אותו האיש הצליח להתחמק.

    tumblr_inline_nw8ch7Yp851qz9ft5_540

    כשראה מפקח המשטרה שהוא לא מצליח לעצור את הפושעים, הוא החליט בצעד יוצא דופן להתאבד. הוא שרף את עצמו למוות באוגוסט 1985 ו-5 ימים לאחר מכן שלחה "המפלצת" מכתב אחרון ובה נכתב:

    "מפקח המשטרה מת. כמה טיפשי מצידו! זה יושינו ושיקאטה שהיו צריכים למות, לא הוא, אל תיתנו לפושעים כמונו להתחמק מהעונש! יהיו המון פושעים שירצו לחקות אותנו. מפקח המשטרה מת כמו גבר ולכן אנחנו מחליטים לשלוח את תנחומינו ולהפסיק להטריד את חברות הממתקים. אם מישהו מחליט לעשות מעשים כמו שלנו, תדעו שזה לא אנחנו אלא חקיינים שלנו. אנחנו האנשים הרעים וזה אומר שיש לנו הרבה דברים אחרים לעשות, זה כיף להיות אדם רע. המפלצת בעלת 21 הפנים."

    לאחר שהמכתב נשלח, מעולם לא שמעו יותר על המפלצת בעלת 21 הפנים.

    המקרה הזה הוא אחד המקרים שזעזעו את המדינה באותם ימים. יפן שלאחר מלחמת העולם השניה הייתה באופוריה בכמות הפשע הנמוכה שבה, במיוחד בערים הגדולות ומעולם לא היה אירוע דומה כמו החטיפה והאימה שהטילו על המדינה כולה ה"מפלצת בעלת 21 הפנים".

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים