menu icon newsbox tv
    בובספוג ושבעת החטאים - ניוזבוקס
     

    בובספוג ושבעת החטאים

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כל אחת מהדמויות הראשיות בסדרה 'בובספוג מכנסמרובע' מבוססת על אחד משבעת החטאים של הנצרות'. התגלית המפתיעה הזאת פורסמה בקובץ שמע שהופץ יחד עם דיסק ה-DVD של הפרק "פלאנקטון!" באריזה של העונה הראשונה. אמנם בדיסק לא מפורט איזה חטא כל דמות מייצגת, אבל אני מאמין שזה די ברור מאליו.

    1. חמדנות – יוג'ין קראב (מר קראב)

    זו בערך הדוגמא הכי פשוטה וקלה לזיהוי של אחד משבעת החטאים בבובספוג, מר קראב הוא סוג של התימני הראשון של סדרות האנימציה, תמיד מחפש איך להרוויח מדברים גם אם זה כרוך בניצול חבריו. (לא שככה זה אצל תימנים…)

    2. קנאה – פלאנקטון

    עם כל הכבוד למר קראב, פלאנקטון תמיד היה קשה יום, פלאנקטון הוא בעלים של מסעדה נאבקת בשם 'מסעדת הדלי' והיריבות בינו לבין מר קראב הייתה ארוכה וקשה, במשך השנים הוא קינא במתחרהו וניסה להשיג את המתכון שלו ליצירת קציצת הסרטן.

    3. עצלנות – פטריק

    טוב… הבן אדם גר מתחת לאבן, זה אמור להסביר הכל. אם זה לא מספיק משכנע אתכם באחד הפרקים הוא זוכה בפרס 'לא עושה כלום יותר מכל אחד אחר' ומיד אחרי זה חזר לאבן שלו על מנת לא לעשות כלום.

    4. גאווה – סנדי

    נתחיל בזה שסנדי היא סנאי והיא לא מפסיקה להתגאות בזה שהיא החיה היבשתית היחידה מתחת למים. בנוסף לזה סנדי למדה קראטה, ככה שגם אם מישהו חשב שהוא יותר טוב ממנה, היא תכסח אותו מכות.

    5. זעם – סקווידוויד זרועות

    הנה לכם דמות שאין לה שום בעיה לחשוף את החלקים השליליים בה, היא תשתדל להרוס את הכיף של כל הסובבים שלה ולא מפסיק להוציא את התסכול שלו על אחרים. או במילה אחת – זעם, בשתי מילים – הרבה זעם.

    6. גרגרנות – גארי

    טוב, זה היה טיפה קשה. כל מי שראה מספיק מהסדרה שם לב לכמה בדיחות בהן בובספוג חייב להאכיל את החילזון שלו. למען האמת, גארי לא באמת עשה משהו ששווה את זה מלבד לאכול ולפהק מדי פעם. אך כשלא מאכילים אותו הוא מתחיל לעשות דברים מוזרים כמו לאכול את הספות או לברוח מהבית. באחד הפרקים שבובספוג חלה במחלת השיכחה אכל גארי אוכל בכמות מספקת לשנה ופשוט נהיה דאבה.

    7. תשוקה – בובספוג מכנסמרובע

    לאחר שעברנו על כל הדמויות נשארנו עם בובספוג, ועם תשוקה. במקרה הזה תשוקה בא במובן 'תאווה', אין ספק שלבובספוג יש תאווה להכל. בסופו של דבר, הכל סובב סביבו: החברים, האוייבים ו… כן, עשו עליו גם סדרת טלוויזיה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים