menu icon newsbox tv
    מם: Pen Pineapple Apple Pen - ניוזבוקס
     

    מם: Pen Pineapple Apple Pen

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    2016 היא אחת השנים המבאסות ביותר. לא רק שמדובר בשנה עם הרבה דברים עצובים ומאכזבים שקרו בה והרבה פיגועים בכל אירופה, אלא שגם הממים שבה פחות מלהיבים מאלו שהיו בשנה שעברה. המם הבא הוא מם חדש שהחל את דרכו בסוף אוגוסט השנה. הוא נקרא "Pen Pineapple Apple Pen", או בקיצור PPAP.

    על המם

    המם עצמו מתבסס על סרטון יוטיוב שעלה ב-25 לאוגוסט 2016 ובו מופיע קומיקאי יפני בשם קוסאקה דיימואה ולמעט האמת מזכיר קצת את הסגנון הפופולרי של Gangam Style. בסרטון מופיע הקומיקאי שר שיר מוזר וחסר היגיון על חיבור עט, אננס ותפוח תוך כדי שהוא רוקד על רקע לבן.

    I have a pen
    I have an apple
    uuh
    Apple pen!

    I have a pen
    I have a pineapple
    uuh
    Pineapple pen!

    Apple pen
    Pineapple pen
    uuh
    Pen-Pineapple-Apple-Pen!

    מקור המם

    בתוך חודש מהעלאת הסרטון ליוטיוב הסרטון זכה לכ-8 מיליון צפיות ואלפי תגובות. הסרטון החל לצוף ברשתות החברתיות ובעיקר בטוויטר וזכה גם לעשרות חיקויים, עריכות, פארודיות ועוד המתבססות על הסרטון המקורי. החשיפה לא הפסיקה כל כך מהר ולא רק שהסרטון עלה בדף הפייסבוק של 9gag אלא גם פוסט שמסביר את ההיסטוריה של השיר זכה לחשיפה גדולה באתר (9gag).

    זה לא נעצר כאן, בתאריך 27 בספטמבר הזמר ג'סטין ביבר העלה את הסרטון לטוויטר שלו והוסיף את הכיתוב "הסרטון המועדף עלי באינטרנט" והרבה סמיילים מתלהבים.

    99a

    מלבד הפרסום של הסרטון, בתגובות ברשתיות החברתיות, ביוטיוב ובאתרי ההומור השונים, תמונתו של הקומיקאי מהסרטון מתפרסמת סתם כדרך הטרלה מעצבנת.

    ככה זה שנותנים לטיפשות פרסום.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים