menu icon newsbox tv
    אתגר: הרצפה היא לבה - ניוזבוקס
     

    אתגר: הרצפה היא לבה

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    זוכרים שכשהיינו ילדים היינו משחקים משחקים דמיוניים כמו 'הרצפה היא לבה'? לא? אז לאלו מכם שלא מכירים מדובר במשחק ילדות די מוכר שבו מכריזים שהרצפה היא לבה וצריך להגיע ממקום למקום מבלי לדרוך על הרצפה. למשל, כשיש סדרת מכשולים בסלון ורוצים להגיע לצד השני של הסלון, אז דורכים רק על הספה, על הכסאות, השולחן ועוד…

    למרות שהמשחק הזה שמור לילדים, הרבה אנשים היו מכירים את המושג של 'הרצפה היא לבה' שאומרים בדרך כלל שיש סיטואציות בהן אפשרי להגיע ממקום למקום בלי לגעת ברצפה. או במקומות בהם נאחזים במשהו כדי לא לגעת ברצפה.

    התחלת האתגר

    בחודשיים האחרונים החל להתפתח אתגר חדש ברשתות החברתיות. האתגר זוהה באמצעות ההאשטאג #TheFloorIsLavaChallenge. בגרסא זו של המשחק, אדם אחד צועק 'הרצפה היא לבה' והשני צריך למצוא מקום בטוח כדי לא לגעת ברצפה בתוך 5 שניות. בתוך שבועות בודדים פורסמו אלפי פוסטים באינסטגרם, בסנאפצ'אט, בטוויטר ובפייסבוק בהם אנשים משתפים את הרגעים שלהם מהאתגר והועלו סרטונים רבים של מקבצים.

    ישנם סרטונים רבים באינטרנט שנותנים לכם לצפות באתגרים השונים, חלקם מצחיקים יותר חלקם מצחיקים פחות. אבל אנחנו חיפשנו את הזוכה, אז הנה הוא לפניכם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים