menu icon newsbox tv
    7 המצאות פשוטות שישנו את שגרת יומכם לנצח - ניוזבוקס
     

    7 המצאות פשוטות שישנו את שגרת יומכם לנצח

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנשים ממציאים כל הזמן דברים חדשים. חלק מההמצאות ממש מיותרות, חלק גאוניות וחלק פשוט נועדו לקהל מסוים בלבד. החלטנו להציג לפניכם המצאות שאולי ימצאו חן בעיניכם.

    ההמצאה הראשונה, מתחילה בבוקר, כשאתם צריכים לפרוס לעצמכם לחם אבל נמאס לכם לנקות את הפירורים. אם יש לכם ציפור מחמד זו יכולה להיות ההמצאה בשבילכם, אם לא, בכל זאת אפשר לחשוב על דרך שבה זה יתרוקן לפח קטן.

    לאחר שחתכתם לעצמכם את הלחם, צריך לאכול אותו איכשהו, לא? אנשים רבים נוהגים לאכול צנימים במכשיר הקטן עם החריצים שמקפיצים לכם את הפרוסה כשהיא מוכנה, אבל יש כאלו שמעדיפים לאכול את הטוסט כשהוא מגיע לרמת צנימות מסוימת (אנחנו יודעים שאין מילה כזאת, אבל הבנתם), ולכן אולי יעניין אתכם המצנם השקוף, כך שתוכלו לעקוב אחרי הטוסט שלכם.

    רוצים למרוח אולי חמאה על הטוסט הזה? אבל החמאה יותר מדי קשה וזה יוצא לכם גושים? טוב שמישהו המציא גם סכין עם חורים שתאפשר לכם מריחה קלה יותר (וגם יפה יותר למראה)

    אחרי שאכלתם אתם בטח רוצים לצאת לעבודה, ובחורף כמו בחורף בדרך כלל יוצאים לעבודה עם מעיל. אבל מה לעשות שבתור אנשים עסוקים לא תמיד יש לנו 2 ידיים פנויות לסגור את הרוכסן? לכן המציאו רוכסן שלא מצריך יותר מיד אחת!

    נחמד לא? עכשיו כל מה שנותר לכם הוא ללכת לעבודה. אם אתם כותבים לאתר ניוזבוקס ביום-יום ונניח שאתם לא בדיוק טיפוסים של מחשבים אתם כנראה מעדיפים לכתוב את הכתבות בכתב יד. הבעיה היא שהבוס שלכם (אני) רוצה למרקר את כל הטעויות שיש לכם ואני לא בדיוק מתלהב ממרקר שמסתיר את הטקסט, אז בשבילי מרקר שקוף זה "הדבר"

    לאחר שתוקנו הטעויות (והיו הרבה כאלו) אז אתם בטח לא רוצים שהכתבות שלכם יגיעו לידיים הלא נכונות בדרך למשרדי ניוזבוקס (הרי ידוע כמה הכתבות בניוזבוקס הרות גורל) ולכן חשוב שתאבטחו את הכתבות שאתם מעבירים איתכם בדיסק און קי עם סיסמא.

    לאחר שהבאתם לבוס את הדיסק און קי עם הסיסמא והוא אמר לכם שאין לו מושג מי אתם ומה אתם עושים פה ובכלל אין דבר כזה משרדי ניוזבוקס, אתם חוזרים הביתה בבושת פנים, סוגרים את האור בבית והולכים למיטה. אם פחדתם שבזמן התהליך תסתובבו בבית בחושך ותקבלו מכה בזרת מפינה של שולחן, מישהו המציא את הנעליים המגניבות האלו.

    זהו. עכשיו באמת אפשר לישון. (אבל היי, רק 12 בצהריים?!)

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים