menu icon newsbox tv
    8 מורים שלא עמדו בפיתוי וקיימו יחסים עם תלמידיהם - ניוזבוקס
     

    8 מורים שלא עמדו בפיתוי וקיימו יחסים עם תלמידיהם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מורים מקבלים אצלנו אמון רב וחשיבות גבוהה אבל במקרים אחדים האמון הזה הפך למשהו יוצא דופן ולא אתי (אם כי רבים היו אומרים "איפה היו המורות האלו כשאני הייתי תלמיד"). קראו על כמה מורות שמצאו את עצמם על כסא בבית המשפט במקום על כסא בראש הכיתה.

    קארי מקנדלס

    קארי והתלמיד האהוב עליה הכירו בחופשת הקיץ כשהוא למד אצלה שיעורים. אהבה שלהם פרחה לזמן קצר אבל היא לבסוף מצאה את עצמה בכלא. על פי המשטרה, הם סימסו אחד עד 76 פעמים ביום ואפילו נתפסו על ידי תלמידים מתמזמזים במכוניתה באחד הטיולים.

    בריאן אלטיס

    המורה לאנגלית הזאת מיוטה, ארה"ב, נשפטה לשנתיים מאסר על כך ש"התעסקה" מינית עם שלושה תלמידים בני 15. "היא תמיד רצתה שנחבב אותה" אמרו כמה תלמידים בבית הספר שבו היא לימדה "אבל לא חשבנו שהיא תעשה כזה דבר".

    אליס קרומוול

    אליס קרומוול בת ה-27 אמרה שהעובדה שהיא התקבלה לעבוד בתור מורה לאנגלית בבית הספר בניוארק שבניו ג'רזי זה הדבר הכי טוב שקרה לה. כמובן שדברים השתנו לרעה כשהיא נתפסה שוכבת עם בן 14 ועכשיו היא מבלה בכלא למשך 5 שנים.

    דברה לפבה

    זמן קצר לאחר שהיא סיימה את לימודיה באוניברסיטה והלכה לעבוד כמורה לאנגלית היא מצאה את עצמה ברומן עם ילד בן 14. האמת היא שהיא דווקא הצליחה להימלט מעונש מאסר כפי שעורך הדין שלה טען "לשים בחורה כזאת יפה וצעירה בגהינום כמו בית הספר המדובר זה כמו לשים בשר טרי בכלוב של אריות".

    איריין קהאן

    המורה הזאת, אמא לשניים, התגרשה ונכנסה לכלא לשנתיים לאחר שקיימה יחסי מין עם התלמידים שלה בבית מלון, במכונית ובדירות שלהם במשך כמה חודשים.

    ברוק דגרף

    המורה לשעבר שגם היה מאמן הכדורגל של בית הספר הפרטי ביוטה הואשם בקשר מיני עם שתי תלמידות בגילאי 15 ו-16 שהיו בקבוצת הכדורגל שלו. הוא כרגע מרצה 20 שנה על "התעללות בקטינות".

    רייצ'ל רספס ושלי דופרין

    לאחר משחק פוטבול מוצלח של התלמיד, המורה שלו, שלי דופרין (מימין), הסיעה את התלמיד בן ה-16 שלה לדירת חברתה, גם היא מורה, שם הם ביצעו ביחד יחסי מין.

    למרות שחלק מהחוויות שעברו התלמידים נשמעות כמו פנטזיות נעימות לחלק מהקוראים, תלמידים רבים דיווחו שדווקא מדובר בטראומות לא קלות שהיה קשה להם להתאושש מהן. לכו תדעו…

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים