menu icon newsbox tv
    8 המזרקות היפות ביותר בעולם - ניוזבוקס
     

    8 המזרקות היפות ביותר בעולם

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כבר מזמן שלא פרסמנו כתבה שתגרום לכם לרצות לבקר במקומות שונים בעולם. אז אל תדאגו, אם אתם טיפוסים של מזרקות – הכתבה הזאת בשבילכם.

    מזרקה בצורת סירה, ולנסיה, ספרד

    המזרקה הזאת שבספרד נחשבת לאחת המזרקות היפות בעולם. עם זאת, למיטב ידיעתנו יש מזרקה דומה גם בקרית ים.

    המוסטנגים של לאס קולינאס, טקסס, ארה"ב

    פסלי הברונזה שעומדים בעיר אירווינג שבטקסס נחשבים לפסלי הפרשים השניים בגודלם בעולם (אחרי הפסלים האלו בבריטניה, Kelpies in Falkirk). הפסלים מסמלים את המוסטנגים שהיו גזע סוסים נפוץ וחשוב בהיסטוריה של טקסס. מה שמיוחד במזרקה הזו שהיא נותנת את התחושה כאילו הסוסים רצים בתוך האגם והמים ניתזים לכל עבר.

    מזרקת המערבולת "כריבדיס", סנדרלנד, בריטניה.

    המזרקה הזו נוצרה בשנת 2000 עבור מלון היוקרה שנמצא ליד העיר סנדרלנד שבאנגליה. השם כריבדיס הוא שמה של מפלצת ימים במיתולוגיה היוונית. על פי המיתולוגיה, המפלצת הייתה כמערבולת והיא חטפה מלחים אל תוך המצולות.

    ברז קסמים, קדיס, ספרד

    הברז הנ"ל נמצא באקוואלאנד שבקדיס, ספרד. מה שמיוחד בברז הזה הוא שהוא נראה מרחף, אך ממבט קרוב יותר יהיה ניתן להבחין בצינור שעומד בתוך זרם המים. התמונה הזאת מפורסמת ברשת האינטרנט ויש מצב שנתקלתם בה בעבר.

    גשר באנפו, סיאול, דרום קוריאה

    לפי ספר השיאים של גינס, מדובר בגשר שהוא גם מזרקה הארוך ביותר בעולם. לאורך 1140 המטרים של הגשר ישנם 10,000 נורות LED ו-190 טון של מים שיוצאים כל דקה. הגשר הוקם בשנת 2009 והמים הלא נגמרים שיוצאים ממנו נשאבים מהנהר שמתחתיו.

    הענק, הכניסה לעולם הקריסל של סברובסקי, ווטנס, אוסטריה

    עולם הקריסטל שבאוסטריה הוא מוזיאון שהוקם בשנת 1995. מרכז המוזיאון מכוסה בדשא ירקרק כשבקודקודו ישנו ראש המוציא מים. אנשים רבים טוענים שזה אחד המחזות היפים ביותר שהם ראו.

    9 מזרקות מרחפות, אוסקה, יפן

    האמן היפני-אמריקאי, איסמו נוגוצ'י יצר את הפסלים האלו בשנת 1970. למרות שהם נוצרו לפני כל כך הרבה זמן, הם עדיין נראים מרשימים ביותר.

    מזרקת Metalmorphosis, שארלוט, ארה"ב

    החצי פסל חצי מזרקה הזה מתנשא לגובה של 7.6 מטרים. מה שמיחד בפסל הוא שהוא זז כמעין אנימציה ממוחשבת ויוצר ראש של אדם שמורכב מצלחות פלדה גדולות. התמונות אולי לא עושות חסד עם יצירת האמנות הזאת, אז הנה סרטון.

    מכירים עוד מזרקות מעניינות? גם בישראל? שתפו בתגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים