menu icon newsbox tv
    7 טיפים בסיסיים להיגיינה אישית - ניוזבוקס
     

    7 טיפים בסיסיים להיגיינה אישית

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    יש את הדברים הברורים מאליו ויש הדברים שפחות זוכים ליחס, אנחנו נציין פה את הכל כדי שתוכלו לרענן את החוקים של הניקיון וליישם אותם.

    צחצחו שיניים לפחות פעם אחת ביום

    toothbrush1

    כמובן שאנחנו נעדיף שתעשו זאת גם בבוקר וגם בערב, אבל אם אתם עצלנים עד כדי כך אז תעשו את זה לפחות פעם אחת ביום. צחצוח שיניים לא רק גורם לשיניים שלכם להיות בריאות יותר ויפות יותר אלא גם תורם להפחתת הריח הרע שיש לחלק מהאנשים בפה. אם הריח הרע לא נגמר יכולות להיות לכך כמה סיבות כמו דלקת, חורים בשיניים ועוד… התייעצו עם רופא שיניים כדי לטפל בזה במקום להשלים עם העובדה שיש לכם ריח רע.

    נקו מאחורי האוזניים

    wash-behind-your-ears-image-faceted-beauty

    נדמה שבני האדם נוטים לנהל במקלחת ויכוחים דימיוניים יותר מאשר לנקות את עצמם. אנשים מצפים שהמים שנופלים עליהם ועוד כמה שפשופים על הבטן, ידיים ורגליים זה מספיק אבל יש מקומות שלא זוכים ליחס ראוי וביניהם מאחורי האוזניים. אתם אולי לא שמים לב לזה, ואולי גם אנשים שסביבכם, אבל הספר שלכם בהחלט כן.

    בנוסף לכך, יש עוד מקומות שלא זוכים ליחס ראוי במקלחת. חשבו מה נראה לכם אתם מפספסים, זה יכול להיות הטבור, אזורים מסוימים בגב, כפות הרגליים ואפילו המקומות "שעליהם לא מדברים".

    לשחות בים של בושם זה לא תחליף למקלחת

    a4gyvty

    גם לא דאודורנט ולא ספריי של אקס, כשאתם מסריחים – אתם צריכים להתקלח. בואו נספר לכם משהו קטן נוסף, אם אתם מריחים את עצמכם ואפילו במעט, אנשים סביבכם מריחים אתכם ממש חזק. מקלחת פעם ביום בקיץ זה חיוני לגמרי, בחורף אנחנו קצת יותר וותרנים, אבל זה תלוי בשגרת היום שלכם.

    שיטפו ידיים לאחר ביקור בשירותים

    tumblr_n18xmcredj1r4hsyyo1_250

    לא משנה אם זה שירותים ציבוריים או השירותים שלכם בבית, זה גם לא משנה אם "נגעתם במשהו" או לא, שטפו ידיים ונגבו אותם במגבת נקיה. אנחנו יודעים שזה נשמע ברור מאליו, אבל לצערנו זה לא ברור לכמה אנשים בעולם הזה.

    כשאתם מתעטשים – אל תכסו עם כפות הידיים

    zc6xf9

    נכון שזה מה שלימדו אתכם כשהייתם קטנים, אבל האמת היא שלא צריך להתעטש לכיוון כפות הידיים ובטח לא לפרצופים של אנשים – אלא למרפקים. בידיים שלכם אתם משתמשים למטרות שונות כמו אוכל או אינטראקציה עם אנשים ובת'כלס המרפקים שלכם לא עושים שום דבר מזה, אז לכן הן המיקום הטוב להתעטשות.

    החליפו מצעים!

    d67d13b9fe18151e396b41f43b3b7cb7
    החתול רואה דברים שאתם לא

    הסטטיסטיקה אומרת שגברים רווקים מחליפים את המצעים שלהם 4 פעמים בשנה בלבד וזה לא בדיוק נתון טוב. תחליפו פעם בשבוע-שבועיים. זה יעזור לשיער שלכם להיות פחות שומני, לגוף שלכם פחות מסריח ועוזר לשמור על העור שלכם בריא יותר וללא גירודים מיותרים.

    גזזו ציפורניים

    63fccf20-4209-0132-0a7f-0eae5eefacd9

    ולא עם השיניים. הציפורניים שלכם בידיים וברגליים דורשות טיפוח ואנחנו אמנם לא נגיד לכם באיזו תדירות לעשות זאת, אבל כשאתם רואים שזה דורש גזיזה – גזזו. אם אתם רוצים להיראות טוב לפני אירוע מסוים, גזזו 3 ימים מראש כדי שתוך 3 ימים הציפורניים יצמחו קצת ותוכלו להתגמש מבחינת עיצוב או תיקון למקרה של תאונה.

    בטח שכחנו משהו, אתם מוזמנים לכתוב על כך בתגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “7 טיפים בסיסיים להיגיינה אישית”

    1. שטיפת הידיים רק במים עשויה להיות גרועה יותר מלא לשטוף בכלל. לכן צריך לשטוף עם סבון לאחר כל ביקור בשירותים ( כן גם רק פיפי).
      טיפ נוסף, לא להכנס עם הפלאפון לשירותים. נדבקים אליו חיידים קולי- צואתיים שנמשכים איתנו לאורך כל הזמן על המכשיר

    השאר תגובה

    שיתופים