menu icon newsbox tv
    7 דברים שלא ידעתם על הסרט "תברח" - ניוזבוקס
    תברח
     

    7 דברים שלא ידעתם על הסרט "תברח"

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הסרט 'תברח' הוא אחד הסרטים המעניינים שיצאו עד כה השנה. הסרט מוגדר כסרט אימה אבל למעשה הוא הרבה יותר מזה. בגלל שהסרט כל כך מעניין, החלטנו לכתוב לכם כמה דברים שאולי לא ידעתם עליו. אם לא ראיתם את הסרט, אז זהירות ספוילרים.

    רקע כללי על הסרט

    ג'ורדן פיל

    תקציב הסרט היה בסך הכל 5 מיליון דולר. עד כה הרווחים של הסרט עולים על 240 מיליון דולר. זהו הסרט הראשון שאותו יוצר השחקן ג'ורדן פיל שכתב וביים את הסרט. למעשה, תסריט הסרט נכתב לפני זמן רב, כשאובמה זכה בבחירות לארה"ב, אך בגלל שהייתה תחושה שכתוצאה מכך תקופת הגזענות בארה"ב מגיעה לדעיכה, הסרט לא שוחרר. בשנתיים האחרונות חל שינוי והיו יותר מדי מקרים של שוטרים מול שחורים ותנועת Black Lives Matter חזרה לאור הזרקורים, הוחלט שזה זמן טוב להוציא את הסרט.

    הכל בגלל אדי מרפי

    ג'ורדן פיל קיבל את ההשראה לסרט בזמן שצפה במופע סטנד אפ של אדי מרפי בקטע בו אדי מרפי דיבר על כך שהוא בא להכיר את ההורים של חברה לבנה שלו. בנוסף לכך, במקור, השחקן הראשי שמגלם את כריס היה אמור להיות אדי מרפי, אך ג'ורדן שינה את דעתו והחליט שהוא מבוגר מדי בשביל התפקיד.

    קצת על ליהוק השחקנים

    • זהו סרט הקולנוע הראשון שבו משתתפת השחקנית אליסון וויליאמס (רוז).
    • השחקן סטיפן רוט שמשחק פה עיוור שיחק עיוור גם בסרט "אחי, איפה אתה?" (2000)
    • השחקנים קית' סטנפילד (שנחטף בתחילת הסרט) וסטיפן רוט (העיוור) שיחקו בעבר ביחד בסרט סלמה (2014)
    • השחקנים בראדלי ויטפוד (אבא של רוז) וקתרין קינר (אמא של רוז) שיחקו בעבר ביחד בסרט "פשע באמריקה" (2007)
    • השחקנית קתרין קינר שיחקה בסרט "להיות ג'ון מלקוביץ'" (1999) שגם מכיל את הרעיון של דמויות שמשתלטות על גופים אחרים תוך כדי שהם משאירים את האדם המקורי חסר אונים.

    פוסטר שניסה לזעוק לעזרה

    במהלך הסצנה בה כריס וג'ורג'ינה מדברים על כך שהטלפון שלו נותק, ניתן לראות מאחורי כריס פוסטר. המצלמה לא מצלמת את הפוסטר במלואו ולכן נדמה שכתוב על הפוסטר "Chris Is Dead".

    הסיבה האמיתית לכך שרוז התווכחה עם השוטר

    בתחילת הסרט, לאחר שהם פגעו באיל, רוז יוצאת להגנתו של כריס נגד השוטר שביקש ממנו תעודת זהות. אפשר לחשוב שזה עוד חלק מההצגה שהיא מנהלת, אך ככל הנראה היא עשתה את זה כדי שלא יישארו עקיבות לכך שכריס היה יחד איתה באזור כשכריס יוכרז כנעדר.

    למה וולטר רץ באמצע הלילה כמו מטורף?

    בהנחה שלא הבנתם את הסצנה בה וולטר רץ כמו משוגע באמצע הלילה, אולי זה יעזור לכם להבין. באחת הסצנות מדבר דין (אביה של רוז) על אולימפיאדת ברלין 1936 בה אביו השתתף בתחרות הריצה והפסיד לאדם שחור. אמנם הוא עשה רושם של מרוצה מכל העניין ש'הביך את היטלר' אבל ריצת הלילה המטורפת של אביו (בגופו של וולטר) מוכיחה שאביו לא התגבר כל כך על העניין והוא ממשיך להתאמן.

    לסרט היה אמור להיות סוף אחר

    כן, הסרט שהסתיים בצורה חיובית למדיי היה אמור להיות בעל סוף אחר לגמרי. בסוף המקורי, במקום שיגיע חברו רוד, מגיעה ניידת משטרה אמיתית שעוצרת אותו ולוקחת אותו לתא המעצר. רוד מגיע לבקר אותו בתא המעצר ומנסה לדלות ממנו מידע שיעזור להוכיח את חפותו אך כתוצאה מההיפנוזה הוא לא מצליח לזכור שום מידע. הסרט מסתיים בכך שמבינים ששום דבר לא יכול להציל את כריס והוא הולך להיות מואשם ברצח מדרגה ראשונה.

    הסוף האלטרנטיבי ככל הנראה יהיה מצורף לשחרור גרסת ה-DVD של הסרט.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “7 דברים שלא ידעתם על הסרט "תברח"”

    השאר תגובה

    שיתופים