menu icon newsbox tv
    6 מקרי רצח בגלל הסיבות המטופשות ביותר - ניוזבוקס
     

    6 מקרי רצח בגלל הסיבות המטופשות ביותר

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מכירים את זה שאתם ממש רעבים אז יוצא לכם המשפט "בואנה, אני מוכן להרוג בשביל מנת פלאפל". אז אמנם אתם אומרים את זה בצחוק ואין לכם ספק שזו סיבה מטופשת באמת להרוג מישהו, אבל יש כאלו שמשפטים כאלה הם לוקחים ברצינות רבה. אז נכון ששום רצח לא מתקבל, אבל זה די הזוי לקרוא כמה דוגמאות מצערות של אנשים שנרצחו בגלל הסיבות המטופשות ביותר שאפשר.

    הבן שהרג את אמא שלו בגלל כרטיס להופעה

    שלא תחשבו שמדובר על ילד מתבגר שעשה טעות אלא באדם בן 39 שנגזרו עליו 40 שנות מאסר בשנת 2008 על כך שרצח את אמא שלו באכזריות לאחר שסירבה לקנות לו כרטיסים להופעה של אבריל לאבין. הוא ואמו התווכחו ולאחר שנסיונות השכנוע שלו לא צלחו הוא הרים בקבוק קוניאק והכה באמצעותו את אמו בראשה. אם חשבתם שבזה הרגע הוא הבין את הטעות המרה שהוא עשה יש לכם טעות, הוא מיד לקח 2 סכינים נוספים שהיו בקרבת מקום ודקר אותה 9 פעמים עד שאחד נשבר והשני התעקם. כשהוא הבין מה הוא עשה, הוא חיפש כל מיני כימיקלים שהיו שם כמו חומרי כביסה וקוטלי חרקים ופיזר על הגופה שלה.

    מאוחר יותר הוא הלך למסעדה קרובה שם הוא נתפס ונעצר. אחיו התאום טען שאמו ניסתה לעזור לאחיו שסבל מבעיות פסיכולוגיות רבות והתפרצויות זעם בלתי נשלטות ולאחרונה אף אפשרה לו לעבור לגור יחד איתה.

    הבחורה שנרצחה כי בטעות הפריעה לצילום קבוצתי

    בינואר 2014 אישה הוכתה למוות מחוץ למועדון לילה בגלל שהיא הלכה לפני המצלמה כשקבוצת בנות שחגגו שם עמדה לתמונה קבוצתית. עדי ראיה טענו שה"פוטובומב" (מונח שמשתמשים בו כשמישהו מופיע בתמונה באופן לא צפוי או שהוא מסתיר את המצולם העיקרי) שהיא עשתה גרם לקללות ותוך זמן קצר הסלים עד כדי אלימות פיזית ולמותה של קים פאם בת ה-23.

    חברה לשעבר של פאם טען שהוא ניסה להתערב ולעזור לה אך מאבטח שהיה במקום לא איפשר לו לעשות זאת. בסופו של דבר 2 מהחוגגות הורשעו בהריגה. מקור

    האח שרצח את אחותו בגלל ויכוח על השלט

    לנער בן 13 מרוסיה כנראה נמאס מהויכוחים שלו עם אחותו על השלט והוא החליט לעשות מעשה קיצוני כדי לוודא שהשלט יישאר אצלו. תוך כדי הויכוח, קם האח, לקח רובה ציד וירה לאחותו בת ה-17 בראש. הגופה התגלתה כשהאם חזרה מהעבודה והיא מיהרה להתקשר לרשויות. הרשויות טענו שבגלל גילו של הנאשם הם מנועים מלהרשיע אותו בפלילים.

    הזוג שנרצח כי הסירו חבר בפייסבוק

    בשנת 2012, בילי פיין ג'וניור בן ה-36 וחברתו בילי ג'ין הייוורת' בת ה-23 הסירו מרשימת החברים שלהם בפייסבוק את ג'נל פוטר בת ה-30 שהטרידה אותם ברשת החברתית ולאחר שזו לא פסקה הם אפילו התלוננו עליה במשטרה. ג'נל הייתה מצוברחת זה ברור, אבל לא מצוברחת כמו אביה בן ה-60 שמרוב זעם הזמין את ג'יימי לין קארד, שהיה בקשר רומנטי עם ג'נל, לרצוח ביחד את הזוג על המעשה ה"נורא" שהם עשו. הם פרצו לדירה וירו בבני הזוג בראשם ורק לאחר 5 שעות מהרצח הגיע שכן שבא לאסוף דואר וראה את הגופות של הנרצחים כשהתינוקת בת ה-8 חודשים נמצאת בריאה ושלמה ברזועותיה של גופת האם. מקור

    האיש שרצח נער בגלל מוסיקת ראפ רועשת

    באוקטובר 2014 מייקל דאן נשפט למאסר עולם בכלא ללא אפשרות לחנינה בנוסף ל-90 שנים נוספות לאחר שרצח נער אפרו-אמריקאי בגלל ויכוח על מוסיקה. דאן בן ה-47, מהנדס תוכנה במקצועו טען שהוא הגן על עצמו מפני איום וירה 10 כדורים לעבר רכב מסחרי שעצר בתחנת דלק ובו היו 4 נערים. אחד מהם, ג'ורדן דיוויס בן ה-17 נפגע ונהרג.

    עדי ראיה טוענים שמייקל התווכח עם הנוסעים לפני שהוא ירה והתלונן על כך שהמוסיקה שלהם רועשת. חבר השופטים ניסה להגיע להחלטה במשך 5 שעות אך עצם העבודה שהוא עזב את האזור מבלי להתקשר לרשויות הכריע והוא הוכרז כאשם. מקור

    האיש שנרצח כי שלח מסרון

    בינואר 2014 אדם נרצח בבית הקולנוע לאחר ויכוח עם שוטר בדימוס. השוטר בדימוס ששמו הוא קארטיס ריבס, צפה עם אשתו בסרט "השורד האחרון" כשהם ביקשו מהזוג שלפניהם להפסיק לסמס (למסרר בעברית). תוך שניות בודדות ההערה הפכה לויכוח והויכוח לויכוח סוער והויכוח הסוער לרצח כשההשוטר שלף אקדח וירה בזוג שישבו מולו. שני הפצועים פונו לבית החולים שם מת מפצעיו הגבר. המסרון ששלח הזוג היה ממוען לגננת במעון בו הייתה הילדה בת ה-3 שלהם באותם רגעים. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “6 מקרי רצח בגלל הסיבות המטופשות ביותר”

    1. זה באמת היה חשוב לציין מאיזה מוצא היה הנער כאילו שזה מישהו לבן לדוגמה לא אומרים אבל אם אסייתי אז חייב נכון?
      אני לא באה בקטע של התבכיינות אבל זה באמת לא היה פרט חשוב?

      1. למגיב הראשון, תפסיק להיות כזה PC – זה מה שהורג את הארופאים היום – החוסר יכולת שלהם להודות שהמוסלמים בקרבם עשויים יום אחד להתקומם ולעשות להם צרות.

    השאר תגובה

    שיתופים