menu icon newsbox tv
    6 מפורסמים שלא ידעתם שהיו פעם הומלסים - ניוזבוקס
     

    6 מפורסמים שלא ידעתם שהיו פעם הומלסים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לפעמים אנחנו מסתכלים על המפורסמים וחושבים שזה כל כך היה טבעי בשבילם להצליח בגדול ולהפוך למפורמים ועשירים. אבל תתפלאו שיש לא מעט מהם (וממש לא מעט, אנחנו כותבים פה רק על 6 אבל יש עשרות כאלו) שהתחילו מ-0. ממש מ-0. זה רק מוכיח שבאמת כל אחד יכול.

    סם וורת'ינגטון

    סם וות'ינגטון הצליח לשגשג באוסטרליה בעולם הקולנוע אך כשהגיע לגיל 30 הוא חווה משבר גדול שגרם לו למכור הכל ולעבור לגור במכונית. לאחר זמן קצר הוא הוזמן לאודישנים לאווטאר והקריירה שלו גדלה אפילו יותר ממה שהיא הייתה לפני המשבר. היום הוא גר באחוזה בהוואי.

    ג'ניפר לופז

    לפני שג'ניפר לופז הפכה לזמרת ושחקנית מפורסמת היא התאהבה בריקוד. אמא שלה לא אהבה את הרעיון שהבת מבזבזת את זמנה בריקוד במשרה מלאה ולכן ג'ניפר לופז העדיפה לישון בסטודיו לריקוד במקום בבית. לאחר כמה חודשים של סבל היא הצליחה לסלול דרכה לעבר התהילה.

    ג'ים קארי

    לאחר שאביו איבד את עבודתו, משפחתו של ג'ים קארי היית במצב קשה והוא עזב בצער את בית הספר כדי לעבוד בתור שרברב במפעל של צמיגים. הוא ומשפחתו לא הצליחו לעמוד בתשלומים וגרו בתוך רכב מסחרי במשך זמן מה עד שהוא החל להסתדר בחיים. היום הוא שווה יותר מ-150 מיליון דולר.

    דוקטור פיל \ פיל מק'גרו

    היום הוא מנחה בתוכנית הייעוץ הפופולרית "דוקטור פיל" ומרוויח עשרות מיליוני דולרים בכל שנה אבל כנראה שבאמת אין חכם כבעל ניסיון. הוא בעצמו עבר תקופות לא קלות ובמהלך חלק נכבד מילדותו הוא היה חי עם אביו במכוניתם.

    סילבסטר סטאלון

    אנחנו מכירים אותו כשחקן אקשן שיכול לנצח כל דבר ואולי זה באמת היה כך, כי במשך 3 שבועות הכי היה נראה אבוד בשבילו והוא היה ישן בלילות בתחנת אוטובוס. יום אחד הוא נתקל במודעה לסרט "למבוגרים" שמשלם 100$ ליום והוא החליט לקפוץ על המציאה והגיע ל-2 ימי צילום. עם ה-200$ שקיבל הוא הצליח להקים לעצמו את החיים מחדש והיום הוא שווה יותר מ-400 מיליון דולר.

    האלי בארי

    השחקנית שלימים הפכה להיות השחקנית האפריקאית-אמריקאית הראשונה שזכתה באוסקר על תקן "השחקנית הטובה ביותר" לא תמיד הייתה כל כך מצליחה. כשהיא החליטה לצאת לעולם היא עברה לשיקגו אבל החסכונות שלה נגמרו ממש מהר והיא נאלצה לבקש כסף מאמא שלה, כשזו סירבה, נאלצה האלי בארי לגור זמן מה במקלט לחסרי בית אבל היא לא איבדה תקווה ובמהרה פילסה את דרכה לצמרת הוליווד.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים