menu icon newsbox tv
    6 כוכבי קולנוע שנשרו מבית הספר - ניוזבוקס
     

    6 כוכבי קולנוע שנשרו מבית הספר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כולם שמעו על אנשים מפורסמים כמו סטיב ג'ובס, ביל גייטס ואפילו אלברט איינשטיין שנשרו מבית הספר והצליחו בגדול. למרות שזה יכול לתת לנו תירוץ גם לנשור, האנשים האלה פשוט היו חכמים מדי בשביל להישאר שם. בכל אופן, תתפלאו, אבל גם מבין האנשים שהרוויחו את הפרסום שלהם מדברים אחרים כמו משחק, יש כמה שנשרו מבית ספר, הנה לכם חלק קטן מהם:

    1. אן האת'וואיי

    רובנו זוכרים אותה מ'יומני הנסיכה' או בחליפה של אשת החתול, אבל מלבד כיכוב בסרטים היא גם זכתה בפרס האקדמיה על הדיבוב שלה במשפחת סימפסון. האת'וואיי גדלה בברוקלין אבל בניגוד לליידי גאגא או ניקי מינאז', לא השתגעה מזה אלא הלכה ללמוד בבית ספר מיוחד בניו יורק, שם, למרות שהיא אמרה שהיא נהנתה בלימודים, נשרה על מנת לשחק בסרט 'השטן לובשת פראדה'. לאחר שהתפרסמה בקולנוע, היא הבינה שאין צורך בלימודים בשביל להגיע להצלחה ולעולם לא חזרה שוב ללמוד.

    2. ג'וני דפ

    ג'וני דפ נהיה מפורסם בזכות הסדרה הקלאסית "רחוב ג'אמפ 21". מאז, הוא היה ביותר סרטים מאשר שהוא יכול לספור (כי הוא לסיים בית ספר, הבנתם? חהחה). דפ החליט לנטוש את בית הספר בגיל 13 לטובת חברות בלהקה שנקראת "הלהבות" (The Flame), שם הוא היה נגן הגיטרה. לאחר שהבין שכל עניין הלהקה זה שטות הוא החל להתמקד בלימודי קולנוע, שגם משם הוא נשר לטובת משחק, בחירה שהתבררה כמעולה כי לפחות עכשיו הוא עשיר ומפורסם, אז כן… אפשר לומר שזו בחירה טובה.

    3. לאונרדו דיקפריו

    כשאתם שומעים את השם ליאונרדו דיקאפריו, מה שאתם מדמיינים בראש זה את נעימת הפתיחה של טיטאניק או את בר רפאלי. למרות שאני חושב שבר רפאלי לא קשורה לעניין. בכל אופן, כמו הרבה מתבגרים, לאונרדו דיקפריו חשב שהוא מגניב מדי בשביל להיות בבית ספר ונשר מוקדם מאוד. הנתונים טיפה מעורפלים, אבל בסופו של דבר לאונרדו עשה את הבחירה הנכונה ופנה למרכז דרמה מקומי, שם הוא הצליח להרשים עם יכולות המשחק שלו.. כן, יכולות המשחק…

    4. טום הנקס

    אחד השחקנים המוכשרים ביותר שהיו בהוליווד שזכה ב-2 אוסקרים ובעשרות פרסים נוספים הוא טום הנקס. הוא שיחק במגוון סרטים בז'אנרים שונים, תרם את קולו לדיבובים והיווה השראה לשחקנים מתחילים שכל מבוקשם הוא להיות כמוהו. טום הנקס אמנם סיים בית ספר, אבל כשהחל ללמוד באוניברסיטת קליפורניה בכוונה להישאר שם 3 שנים, הוא פשוט לא יכל להישאר ונטש לטובת משחק. מסתבר שיש אנשים שיודעים מה טוב בשבילם.

    5. האריסון פורד

    הנה מידע שאולי יאכזב אתכם, גם האריסון פורד, השחקן שחלק גדול מהמעריצים הגדולים שלו הוא חנונים שהתלהבו ממנו ב- Star Wars –  גם נשר מבית ספר. אבל האריסון אכן ראוי להערצה, בשנת 1997 הוא זכה במקום הראשון ברשימת 100 כוכבי הקולנוע הכי טובים בכל הזמנים וזה לא כולל את כמות הכסף האדירה שהוא מכניס לסרטים שבהם הוא מככב. בדיוק ממה שציפיתם בהאן סולו או מאינדיאנה ג'ונס, האריסון פורד הצטיין בכל דבר עוד מילדותו, הוא קיבל עיטורי הצטיינות בצופים וזכה לתשבוחות בבית הספר, אבל הספיק לו שיעור דרמה אחד בשביל לנשור ולפתח את קריירת המשחק שלו.

    6. קלינט איסטווד

    מלבד הזכות שיש Gorillaz שיר שקרוי על שמו, קלינט איסטווד זכה לשחק בסרטים כמו "הטוב הרע והמכוער" ו"בעבור חופן דולרים" שמות שהם רק חלק קטן מסרטי המערבונים שהפכו אותו לאגדה. את תחילת דרכו במשחק הוא עשה בזמן שהוא היה בתיכון, הוא מאוד לא אהב את המשחק וטען שהוא לעולם לא ימשיך בזה, אך מאוחר יותר הוא הבין שזה יותר מדי קל ופשוט המשיך בזה. אך לפני הכל, בצעירותו, איסטווד נדד ב-8 בתי ספר לדקדוק (כך הם נקראו במאה ה-15, בתקופה שקלינט איסטווד היה צעיר), בעיקר בגלל שההורים שלו עברו דירה הרבה. איסטווד התגייס לצבא שם הוא שירת בתור מציל צבאי (וזכה להציל חיים! אבל זה לכתבה אחרת) ולאחר שהשתחרר, הוא שב חזרה למשחק – השאר הסטוריה. הסטוריה רחוקה.

    שחקנים נוספים שנשרו מבית הספר ולא נכנסו לרשימה:

    • מייקל פאסבנדר (אקסמן: פירסט קלאס, פרומטאוס)
    • קלסי גראממר
    • קייט בקינסייל (מלחמת האופל, קליק)
    • ג'סיקה בייל (אומן האשליות, המנסרים מטקסס)

    הבהרה: שלא תבינו לא נכון, לימודים זה חשוב.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים