menu icon newsbox tv
    6 אפליקציות שימושיות לאנדרואיד - ניוזבוקס
     

    6 אפליקציות שימושיות לאנדרואיד

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו כבר בשנת 2016 ואנחנו רוצים לדעת מה חדש ומה כדאי בתחום האפליקציות לאנדרואיד. אז החלטנו להכין רשימה של 6 אפליקציות חינמיות וחיוניות. האפליקציות שאנחנו נפרסם בכתבה הן אפליקציות שימושיות לטלפון או לחיים היום-יומיים שלנו, לא נפרסם פה משחקים לאנדרואיד. לחיצה על שם האפליקציה תוביל לעמוד ההורדה ב- Google Play.

    אפליקציות שימושיות או אפליקציות לכיף

    Avast Antivirus & Security

    אחד האנטי וירוסים המומלצים ביותר לאנדרואיד. האנטי וירוס הזה חינמי (עם אפשרות לקנות שיפורים בתוך האפליקציה). הוא יגן על הסמארטפון שלכם ויעזור לכם לסדר אותו יותר טוב.

    Clean Master

    הטלפון כבר נהיה איטי וכבד? שימוש באפליקציה הפשוטה הזאת עלול לסדר זאת. התוכנה עוזרת להאיץ את הטלפון, למחוק כל מה שלא צריך, לנקות אותו מזבל ולסדר לעצמכם את האפליקציות שאתם צריכים ואלו שלא.

    Vine

    vine_android_screenshots

    סרטונים מצחיקים כולנו אוהבים, אבל אנחנו לא אוהבים אותם ארוכים מדי. סרטונים של 7 שניות יעשו את העבודה, בשביל זה יש את ויין.

     Google Fit

    best_android_apps_google_fit

    זה מגיע מובנה בחלק מהמכשירים. האפליקציה הזאת לא רק עוזרת לכם לספור קלוריות בהליכה, ריצה ואופניים. אלא זה גם מתחבר מעולה לשעונים החכמים.

     Zombies Run

    best_android_apps_zombies_run

    לא ניסינו אבל זה נשמע פשוט מעולה. רוצים מוטיבציה לעשות כושר? האפליקציה הזאת תגרום לכם לרוץ כאילו יש עכשיו זומבים רודפים אחריכם. היא גם תכווין אתכם לאן לרוץ ובאיזה מקומות יש זומבים. נשמע מפתה.

    Google Now launcher

    google_now_best_android_apps

    מסך הבית הרגיל של הטלפון שלכם יכול להיות נחמד, אבל של גוגל עדיף מכולם. הוא משתף פעולה עם הקריאות קול שלכם והוא בא עם שלל אפליקציות שימושיות של גוגל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים