menu icon newsbox tv
    5 הסיפורים הכי עלובים מאסון הטיטניק - ניוזבוקס
     

    5 הסיפורים הכי עלובים מאסון הטיטניק

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    היו הרבה סיפורים על אסון הטיטניק. סיפרו לנו על הסיפור הרומנטי בין ג'ק לרוז (שלא באמת התרחש במציאות) אבל סיפרו לנו גם על כך שהקפטן נשאר על הספינה אחרון ועל כך שהנגנים ניגנו על הסיפון עד רגע הטביעה, אבל מה עם הסיפורים המעפנים והעלובים? הנה כמה.

    האיש שטען שהוא נפל לתוך סירת הצלה

    9a-dickinson-bishop

    כשהטיטניק טבעה ניתנה הוראה שהנשים והילדים עולים קודם ולכן 1352 גברים טבעו באומץ כשהם נותנים לנשותיהם וילדיהם את הסיכוי לחיות. עם זאת, בחור בשם דיקינסון בישוף לא היה אחד מהגברים האמיצים האלו.

    לא היה ברור כל כך איך הוא הצליח להגיע לחוף מבטחים לפני הרבה נשים וילדים, אבל הוא הצליח להביא את התשובה המנצחת: "נפלתי". עם זאת, בהמשך הראיון הוא הצליח להפליל את עצמו כשסיפר על כך שאיש צוות עזר לו להיכנס לסירה. כשהבין שהוא הסגיר את עצמו הוא הוסיף "או שנפלתי". מקור

    האישה שחשבה שהספינה טבעה בכוונה

    titanic1

    אחרי הטביעה ראיינו אישה בשם קתרין גילנץ' שסוף סוף הבינה עד כמה חמור היה האסון. "חשבתי שזה היה חלק מהטיול" היא אמרה. "לא חשבתי שאני באמת בסכנה".

    קתרין ישנה בזמן שהספינה החלה לשקוע. היא התעוררה ואנשים ליוו אותה לעבר סירות ההצלה וביחד עם חתרו לעבר מקום מבטחים. קתרין, שמעולם לא הייתה בשיט על ספינה בעבר, חשבה שזה חלק מהתהליך גם כשנאלצה למשוך אנשים שנפלו למים. כשנשאלה מתי היא הבינה סוף סוף שמדובר באסון חמור היא ענתה – "רק כשהגעתי למדינה". סרטון מהראיון

    השחקנית שניסתה לעשות סרט מהסיפור שלה חודש אחרי האסון

    8a-dorothy-gibson

    בעוד שאנשים רבים ניסו להתאושש מהטראומה והאסון שחל עליהם, שחקנית בשם דורות'י גיבסון הגיעה לניו יורק והלכה ישר למשרד המנהל. היא אמרה לו שזו הזדמנות של פעם בחיים לעשות סרט על סיפור ההישרדות שלה.

    גיבסון כתבה בעצמה את התסריט וגילמה את עצמה מנסה לשרוד בין ההריסות של הספינה. הצילומים נעשו במהירות בזמן של כמה ימים על מנת שזה ייראה אותנטי, היא אפילו לבשה את אותה שמלה שאותה לבשה בזמן האסון ובתוך חודש הסרט היה מוכן להקרנה.

    חלק מהביקורות על הסרט היו חיוביות, אך ברובן תיארו את הסרט כ"ניצול ציני ומגעיל של טרגדיה".

    האיש שהתחפש לבחורה כדי לעלות על סירה

    6-daniel-buckley

    כשאחד מעובדי הספינה ארגן סירת הצלה שנטשה את שברי הטיטניק הוא הבחין שהסירות מלאות למחצה והחליט להעביר את האנשים בסירה שלו לסירה אחרת ואז חזר למלא את הסירה מחדש על מנת להציל כמה שיותר אנשים. כשהוא עשה זאת, הוא הבחין בבחורה גדולה ושרירית עם קול קצת גברי שזינקה לתוך הסירה כשהיא לובשת חצאית וצעיף נשי והבין שמדובר בגבר – דניאל באקלי. גרסתו של דניאל באקלי לכל האירוע הייתה שהוא לא לבש חצאית אבל הוא באמת עטה צעיף נשי.

    המיליונרים ששיחדו את הצוות כדי לקבל סירה משלהם

    5-duff-gordons

    כשאברהם סלומון הבין שהספינה שוקעת הוא ידע מה עליו לעשות – במהירות ובנחישות הוא לקח תפריט מהמסעדה כדי שתהיה לו מזכרת מהטיול.

    סלומון ועוד 4 מילונרים ידעו שאין משהו שכסף לא יכול לקנות ולכן הם לא דאגו. הם הגיעו לסיפון וראו סירת הצלה גדולה שיכולה להכיל 40 אנשים ולכן אם הם מתכננים לנוס על נפשם, כדאי שזה יהיה נוח. אחד מהמיליונרים, קוסמו דאף-גורסון שיחד כמה אנשי צוות על מנת שיקחו את המילונרים לבדם. במהלך השיט המענג חזרה הביתה על סירת ההצלה התחרט אחד מאנשי הצוות וטען שאפשר לחזור ולהציל אנשים מכיוון שיש מקום לעוד 28 אנשים. אבל המיליונרים הפצירו בו שלא יעשה זאת כי אז יהיה צפוף.

    אם אתם רוצים לשמוע עוד על אסונות ימיים, קראו את הכתבה על האסונות הימיים הגדולים ביותר

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים