menu icon newsbox tv
    5 מפורסמים שמתו מאיידס - ניוזבוקס
     

    5 מפורסמים שמתו מאיידס

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    החל משנת 1988 מצוין יום האיידס הבינלאומי בתאריך ה-1 בדצמבר. למרות שעושים זאת כל השנה, בתאריך זה מקדישים יותר חשיבות להעלאת המודעות למחלה הזאת. על פי הערכות יש בעולם קרוב ל-40 מיליון אנשים שהם נשאי HIV ועד היום מתו כ-26 מיליון בני אדם כתוצאה מכך. במהלך השנים איבדנו הרבה אנשים אהובים למחלה הזאת, הנה רשימה חלקית ומצומצמת ביותר של המפורסמים שמתו מאיידס.

    פרדי מרקיורי

    הסולן האהוב של להקת קווין הוא אחד המפורסמים הראשונים שמותם מאיידס הפך לשיח היום. הוא מת ב-1991 בגיל 45 ושחרר את ההכרזה על מחלתו רק יום אחד לפני מותו. על פרדי מרקיורי (קישור לכתבה) כתבנו כתבה מיוחדת ביום השנה למותו.

    עפרה חזה

    עופרה חזה הייתה זמרת אהובה על כולם, היא הייתה צנועה, עם קול פעמונים והיא נקטפה בדמי ימיה בשנת 2000 כשהיא בת 42 בלבד. סביב מותה היה מסתורין רב במשך השנים לאחר שהיא נפטרה בגלל סיבוכים שנבעו ממחלת האיידס. עד היום התשובה לא ברורה כל כך לשאלה כיצד היא נדבקה ממחלת האיידס, ההאשמות העיקריות מופנות כלפי בעלה, דורון אשכנזי שהדביק אותה בנגיף, אם כי רק 10 שנים לאחר מכן בעלה טען שהיא נדבקה בנגיף מעירוי דם שקיבלה בטורקיה.

    רוק הדסון

    רוק הדסון היה שחקן קולנוע מצליח בשנות ה-60 וה-70 והוא שיחק בסרטים רבים בתפקידים ראשיים בתור 'הגבר הרומנטי' בעיקר. כל זה נגמר כשמצבו הבריאותי החל להדרדר בעקבות שתיית אלכוהול ועישון כבד והוא נאלץ לבצע ניתוח חירום של חמישה מעקפים בלב. על פי השערות, במהלך הניתוח ניתנו לו עירויי דם נגועים בנגיף האיידס והוא מת שנים מועטות מאוחר יותר בשנת 1985.

    ג'יה קרנג'י

    דוגמנית העל הראשונה שמתה ממחלת האיידס. היא הייתה דוגמנית מצליחה בתחילת שנות ה-80 אך לאחר התמכרותה להרואין היא נדבקה בנגיף האיידס והמצב הדרדר. לפני מותה, היא רצתה לצלם סרט שמזהיר משימוש בסמים אך זה לא יצא לפועל והיא נפטרה לפני שהספיקה לממש את תוכניותיה. היא נפטרה בשנת 1986 בגיל 26.

    יוני חן

    אתם אולי לא מכירים את השם, אבל אין ספק ששמעתם את קולו לא מעט פעמים. מדובר בשחקן ומדובב ישראלי שדובב בין היתר את בץ מ'פרפר נחמד', מולי מ'נילס', איש הפח מ'הקוסם מארץ עוץ' ועוד דמויות רבות ב'דרדסים', 'הדוד טוביה הטוב' , 'לוני טונס' וסדרות מצוירות נוספות. הוא נפטר בשנת 1995 בגיל 41.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים