menu icon newsbox tv
    5 טיפים לדיאטה כדי לשמור על שובע - ניוזבוקס
     

    5 טיפים לדיאטה כדי לשמור על שובע

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    דיאטה היא מלחמה מתמשכת של הרבה אנשים. קיימים בה קשיים רבים בין אם מדובר על להתנזר ממאכלים שאנחנו מאוד אוהבים אך משמינים מאוד ובין שמירה על הכמויות שאנחנו אוכלים. הטיפים הבאים יעזרו לכם מכיוון אחר – לשמור על שובע לזמן ארוך יותר וכך הפיתויים יפחתו.

    1. אל תפחדו לאכול ביצים

    ביצים

    ארוחת בוקר טוב עם ביצים (או ארוחת ערב) מועילה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. מחקרים מוכיחים שביצים משפיעות באופן מועיל יותר על תחושת השובע ובמחקרים שנעשו אנשים שאכלו ביצים לארוחת בוקר הצליחו יותר בדיאטה מאשר אנשים שלא אכלו ביצים לארוחת בוקר.

    2. תמלאו את עצמכם במרק

    מחקרים אחרים מראים שמרק מעולה לדיאטה שלכם וכמובן לתחושת השובע. מבחינת הכמות שאתם שותים והערך הקלורי של אותה כמות, מרקים רבים יעילים יותר מאשר כל מאכל אחר בשביל למלא לכם את הבטן ולהעניק תחושת שובע. בכלל, שתיה מרובה של מים לפני הארוחה ובכל שעות היום יעילה וחשובה מאוד.

    3. קצת חריפות לא תזיק

    טיפ מאוד מיוחד שיכול לעזור לכם להפחית את תחושת השובע ויגרום לכם לאכול עד כ-10% פחות הוא לאכול חצי שעה לפני הארוחה חתיכה קטנה של פלפל חריף. אפשר לאכול את הפלפל החריף ברוטב עגבניות בריא או סתם ככה.

    4. תתחילו את הארוחה בסלט

    אנשים רבים נוטים לאכול את הסלט טיפה טיפה יחד עם שאר המנה בצלחת. אבל לפעמים אכילה של הסלט ראשון ותחושת השובע תגיע עוד לפני שתגיעו למאכלים המשמינים.

    5. תאכלו ברוגע

    אם תאכלו ברוגע ובאיטיות עד שתסיימו את המנה תחושת השובע תתחיל להשתלט לאט לאט ואולי לא תצטרכו יותר מנה שניה. ובלי שום קשר, אכילה מהירה ללא מודעות אמיתית למה שאנחנו אוכלים גורעת מההנאה מהטעם של האוכל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים