menu icon newsbox tv
    5 תוכניות הריאליטי ההזויות ביותר - ניוזבוקס
    מר אישיות
     

    5 תוכניות הריאליטי ההזויות ביותר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בקרוב מתחילה העונה החדשה של האח הגדול 7 וגם הכוכב הבא עונה 3 יצאה לדרך לפני כמה ימים, אבל למען האמת, לא היה לנו משהו מעניין במיוחד לכתוב על התוכניות האלו אז החלטנו לכתוב על תוכניות הריאלטי ההזויות ביותר שהצלחנו למצוא.

    מי רוצה להתחתן עם אזרחית ארצות הברית?

    תוכנית שיצאה לדרך בקליפורניה בשנת 2007 ולה יש קונספט מיוחד במינו. אישה רווקה וברת מזל מארצות הברית יוצאת לדייט עם שלושה מהגרים לא חוקיים כשלבסוף היא תבחר באחד מהם כדי להתחתן איתה ולבלות איתה את שארית חייה. עם זאת, בתוכנית לא הבטיחו שום דבר לגבי גרין קארד ולמען האמת גם לא הבטיחו חתונה של ממש. בהפקה טענו שיש הרבה נשים רווקות שמחפשות את האחד ויש הרבה מהגרים שמחפשים את הכרטיס הירוק והחביב, אז כולם יוצאים מרוצים.

    החתן הקטנטן

    התוכנית שנקראת "The Littlest Groom" הייתה ניסיון חד פעמי שארך שבוע להציג תוכנית דייטים שונה משאר התוכניות, התוצאה היא תוכנית שמציגה מה היה קורה אם היו מנסים לצלם את הרווק בפלך של ההוביטים. חבורה של רווקות ננסיות מתחרות מול רווקות ממוצעות במטרה לכבוש את ליבו של הרווק הננס. מיותר לציין שההצלחה של התוכנית הייתה ננסית גם כן.

    אבות רעים

    בשנת 2008 זמן לא מועט לפני ששיימינג בפייסבוק הפוך ללהיט, ניסתה רשת פוקס ליצור תוכנית טלוויזיה שעושה שיימינג לאבות רעים בטלוויזיה, שם התוכנית – "Bad Dads". כל הרעיון הוא שאמהות חד הוריות נקראו לרדוף ולצוד אחר אבות מרושעים שלא רוצים לשלם תשלומי מזונות ולהשפיל אותם לעיני המצלמות. החלק היותר גרוע בתוכנית הוא שהם עשו מאמצים כבירים כדי להציג את האבות בעיני הילדים שלהם ככאלו שלא אוהבים אותם או לא איכפת להם מהם. באופן לא מפתיע התוכנית זכתה לביקורות ולתלונות רבות.

    מר אישיות

    למען האמת, זה נשמע פורמט לא רע בכלל. בדומה ל-The Voice שבה המתמודדים מציגים את יכולות השירה שלהם מבלי שהשופטים יראו אותם, גם פה צריכים המתמודדים להפגין אופי מדהים ולהפנט את הרווקה שמולם מבלי לחשוף את השיער המהמם שלהם או את העיניים הכחולות והעמוקות. מה שמביך הוא שבחרו במוניקה לווינסקי להנחות את התוכנית.

    גברים פוגשים גברים

    הייתם מצפים מתוכנית דייטים של הקהילה הגאה שתהיה תוכנית מהפכנית ופורצת דרך, אבל לא. בתוכנית נאלץ הרווק ג'יימס לבחור מבין 15 הגברים את בחיר ליבו. מה מצחיק בזה? חצי מהגברים בכלל לא היו הומואים והם עשו את הכל רק בשביל לזכות בפרס שהוצע לזוכה. מבין התלונות שהופיעו לגבי התוכנית היו 'אכזרי', 'פוגעני' והגרוע מכל – 'משעמם'.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “5 תוכניות הריאליטי ההזויות ביותר”

    השאר תגובה

    שיתופים