menu icon newsbox tv
    5 שוטרים שהקריבו את חייהם בשביל להציל אחרים - ניוזבוקס
     

    5 שוטרים שהקריבו את חייהם בשביל להציל אחרים

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אתמול, בערב יום הזיכרון כתבנו לכם על 5 חיילים שהקריבו את חייהם בשביל להציל אחרים אבל אל לנו לשכוח שלא מדובר רק בערב יום הזיכרון לחיילי צה"ל אלא לכל אנשי כוחות הביטחון ולכן החלטנו להכין כתבה על 5 מקרים של גבורה בקרב שוטרי משטרת ישראל.

    רפ"ק אלי אברם ז"ל

    344553_a

    באוגוסט 1992 נשלח כוח של ימ"ס שבראשו עומד אלי אברם למשימה בג'נין. אלי אברם החליט לעלות על גג הבניין ומשם להפתיע את המחבלים אך בזמן שהכוח הקיף את הבניין, אישה זקנה שעמדה מחוץ לבית החלה לצעוק ולהזעיק את המחבלים. כתוצאה מכך, בזמן הפריצה לבית ירו המחבלים צרור יריות ואלי נפגע מראשו ומת במקום. על פעולה זו עוטר אלי בעיטור האומץ.

    רש"ט תומר מרדכי ז"ל

    tomer_c

    רש"ט היה רק בן 19 באפריל 2002. הוא עמד יחד עם 2 שוטרים נוספים במחסום שבדרך בר לב בירושלים. בשעה 20:45 הבחין תומר ברכב שעצר חציו על המדרכה וחציו על הכביש במרחק מה מן המחסום. הרכב העלה את חשדו של תומר והוא החליט ללכת לעבר הרכב על מנת לבדוק אותו. כשהבחין הנהג החשוד בתומר מתקרב אליו הוא ניסה לברוח מהרכב אך הרכב התפוצץ, הרג את המחבל ופצע את תומר שמאוחר יותר מת מפצעיו. בזכות עירנותו של תומר נמנע ככל הנראה פיגוע גדול יותר שאותו מנע בגופו ועל כך עוטר בעיטור המופת.

    השוטרת יונה קוממי ז"ל

    045146

    באוגוסט 1965 בשעה 8:30 בבוקר נשמעו קולות יריות ברמת גן. אדם עם אקדח רצח 2 אנשים בגלל כסף שהיו חייבים לו ולאחר מכן החל לירות יריות באוויר. 2 שוטרות תנועה שהיו באזור שמעו את היריות והגיעו למקום. כשהבחינו בחשוד, החליטו השוטרות לרדוף אחריו למרות שלא היו חמושות, כנהוג עם שוטרי תנועה באותה תקופה. כשהתקרבה קוממי לרוצח הוא ירה בה ואז התאבד. מאוחר יותר היא מתה מפצעיה בבית החולים. על פעולתה עוטרה קוממי בעיטור הגבורה ושנים לאחר מכן עיריית רמת גן הנציחה את זכרה ברחוב על שמה, רחוב "השוטרת".

    רס"ר זידאן סייף ז"ל

    1808863-18

    בנובמבר 2014 פרצו מחבלים לבית כנסת "קהילת בני תורה" בהר נוף ותקפו בגרזנים, סכינים ואקדחים את המתפללים במקום. הם רצחו 4 מתפללים ופצעו 7 (ועוד אחד נפטר מפצעיו לאחר שנה). דקות בודדות לאחר המתקפה, הגיעו למקום 2 שוטרי תנועה וקצין מיחידת הזיהוי הפלילי. השוטרים שלא ידעו כמה מחבלים יש בתוך בית הכנסת ולא ידעו עד כמה הם חמושים החלו לירות על המחבל הראשון שיצא מבית הכנסת והשוטר זידאן סייף הצליח לפגוע בו ולהפיל אותו. עם זאת, המחבל השני הפתיע את זידאן וירה בראשו. הקצין שהיה במקום הצליח לירות במחבל היורה ובמחבל השני וחיסל את שניהם. על פעולתו, עוטר זידאן בעיטור המופת.

    רס"ר צ'רלי שלוש

    על רס"ר צ'רלי שלוש כתבנו בכתבה אחרת בקישור הזה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים