menu icon newsbox tv
    5 קעקועים בעברית (חלקם של סלבס) שנראים רע מאוד - ניוזבוקס
     

    5 קעקועים בעברית (חלקם של סלבס) שנראים רע מאוד

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    מכירים אנשים שעשו קעקועים והתחרטו עליהם אחר כך? יש סיכוי גדול שכן. הרבה אנשים עושים קעקועים שנראים בסוף לא טוב וזה די בעיה, כי קעקועים הם דברים שאמורים להישאר לתמיד, בגלל זה זה מפתיע אותנו כל פעם מחדש כמה אנשים לא משקיעים מחשבה או כסף בקעקוע נורמלי על ידי אנשים מקצועיים ובלי טעויות.

    הנה כמה דוגמאות לאנשים שעשו קעקועים בעברית, בלי להבין באמת מה כתוב שם.

    "בבילון הינה תוכנת מילון ותרגום מהמובילות בעולם"

    בחורה שרצה קעקוע בעברית שכתוב עליו "אני אוהבת את…" והשתמשה בתוכנת התרגום בבילון כנראה לא הבינה מה הפלט שהוצג לה על המסך מציין.

    יתוא קזחי ,יתוא גורהל אל המ

    שחקן הכדורגל מריו מנדז'וקיץ' רצה בסך הכל קעקוע שאומר "מה שלא הורג אותי, מחשל אותי" אבל התרגום העילג יצא "מה לא להרוג אותי, מחזק אותי". בנוסף לכך, מי שהכין את הקעקוע לא הבין שעברית כותבים מימין לשמאל.

    מהש

    לזמרת בריטני ספירס היה לתקופה קצרה קעקוע על העורף שעליו כתוב "מהש". הזמרת שהייתה חברתה של מדונה ללימודי קבלה החליטה לכתוב את האותיות מ.ה.ש שמציינות את שם ה' לפי הקבלה, אבל מסיבה כלשהי היא ערכה ניתוח לייזר להסרת הקעקוע בשנת 2008. כנראה גם היא הבינה שזה מוזר.

    ג'מה

    הזמר המפורסם, חבר להקת One Direction מאוד אוהב קעקועים וגם מאוד אוהב יהודים לטענתו. הוא מסתובב עם מגן דוד ובנוסף לכך החליט לעשות קעקוע בעברית עם השם של אחותו. השם אמנם כתוב נכון. (מסתבר שזהו שמה) אבל הגופן הוא גופן אריאל וזה נראה כמו עבודה חובבנית בוורד.

    אם אני לא…

    זה קעקוע בונוס רק בשביל שאולי תוכלו לעזור לנו לפענח למה התכוונה המשוררת. לזמרת ג'ורדן ספארקס יש קעקוע על הגב שמתחיל ב"אם אני לא…" אבל בגלל שזה על הגב ולא תמיד רואים את כל הקעקוע לא כל כך ברור למה הכוונה. אולי זה גרסא מוזרה ל"אם אין אני לי,מי לי" אבל אנחנו לא מצליחים להבין. מזהים מה זה אומר? כתבו בתגובות. (תמונה נוספת שתעזור לכם)

    חלק מהתמונות נלקחו מהאתר BadHebrew

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “5 קעקועים בעברית (חלקם של סלבס) שנראים רע מאוד”

    השאר תגובה

    שיתופים