menu icon newsbox tv
    5 סרטים בהם יצרו דמויות ממוחשבות צעירות של השחקנים - ניוזבוקס
     

    5 סרטים בהם יצרו דמויות ממוחשבות צעירות של השחקנים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אמנם כבר דיברנו בעבר על ארנולד שוורצנגר והסרט החדש שלו בסדרת שליחות קטלנית אבל אנחנו רוצים להתמקד הפעם על משהו ספציפי יותר. בסרט החדש השתמשו באפקטים ויזואלים על מנת ליצור אדם שלא קיים באמת, או יותר נכון אדם שהיה קיים בעבר וזהו דמותו הצעירה של ארנולד שוורצנגר. בכתבה הזאת נספר על כמה דמויות כאלו שהופיעו בסרטים בתקופה האחרונה. עלול להכיל ספוילרים (אם כי מעט)

    1. ארנולד שוורצנגר – שליחות קטלנית: ג'נסיס

    אמנם כבר זכינו לראות את ארנולד שוורצנגר הצעיר בסרט הקודם בסדרה בהשתתפות כריסטיאן בייל, אבל זה היה לכמה שניות ובתנאי תאורה גרועים למדיי. הפעם קיבלנו הצצה קצת יותר טובה ומציאותית אף יותר מהפעם הקודמת. כחלק מעלילת הסרט וכל העניין של המסע בזמן רצו ההפקה לשחזר את הסצנה בה הופיע ה- T-800 בפעם הראשונה והם עשו את זה בצורה מדהימה למדיי.

    זו הסצנה מהסרט הראשון משנת 1984

    וזו הסצנה מהסרט החדש עם ארנולד שוורצנגר הצעיר שגם שיחק את ארנולד שוורצנגר הזקן יותר.

    אגב, אם אתם תוהים איך זה יכול להיות שרובוט מזדקן, הסיבה שנתנו ההפקה היא שה'עור' שניתן לרובוט לא היה מלאכותי אלא עור אורגני לגמרי שבעזרת המוח המלאכותי של הרובוט משתנה עם הזמן.

    2. ג'ף ברידג'ס – טרון: המורשת

    בסרט הזה, ג'ף ברידג'ס שהיה אז בן 60 שיחק את דמותו של קווין פלין שיצר את טרון ביחד עם עמיתו הצעיר להפליא CLU שהוא למעשה ג'ף ברידג'ס גם כן. הסרט יצא בשנת 2010 והדמות הייתה נראית לא רעה בכלל, אך היו אנשים שהתעקשו להתייחס לעיניים הרובוטיות שהיו מבחינתם ריקות מרגש.

    בסרטון הבא תראו את 2 הדמויות הצעירה והזקנה.

    3. סילבסטר סטאלון ורוברט דה נירו – סוגרים חשבון

    אם יש מישהו שמתאים לו להתרפק על העבר ולעשות מזה סרט זה סילבסטר סטאלון, ומה יותר סילבסטר סטאלון מאשר רוקי בקרב איגרוף? אולי רמבו, אבל לא על זה אנחנו מדברים. בסרט סוגרים חשבון רצו ליצור צילומים אותנטיים מהעבר של קרבות בין דה נירו לסטאלון ועשו זאת בצורה די מגושמת לשניות בודדות על מנת לא להרוס את המציאותיות שבדבר. בנוסף לצילומי הקרב, ישנה סצנה של שניות בודדות שבה דמותו של סילבסטר סטאלון פורשת מהאיגרוף וגם שם נעשו אפקטים חזותיים אמנם קצת יותר טובים.

    תמונות

    או שתצפו בטריילר (הקטעים המדוברים נמצאים בהתחלה.)

    4. בראד פיט -הסיפור המופלא של בנג'מין באטן

    הסרט שמבוסס על סיפור קצר בעל אותו שם מדבר על אדם (משוחק על ידי בראד פיט) שנולד זקן וככל שהוא מתבגר הוא נהיה צעיר וצעיר יותר. האפקטים זכו לתשומת לב רבה כשהסרט יצא והיו לא מעט שהוללו אותה וכל זה הוכח כמוצדק כשהסרט זכה בפרס האוסקר על האפקטים הויזואלים.

    בראד פיט ששיחק בסרט בגיל 43 עבר תהליך מרשים מאיש זקן לתינוק אך הדגש המעניין הוא בתקופה בה הוא היה בחור צעיר בסרט במראה מרשים מאוד שמזכיר את התקופות הצעירות שלו בקריירה.

    צפו בסצנה בה הוא נראה צעיר

    5. פטריק סטיוארט ואיאן מקליין – אקס מן: המפלט האחרון

    שני השחקנים הוותיקים עם הרזומה המרשים משחקים לא מעט זמן בסרטי אקס מן אך מה לעשות שהזמן עושה את שלו והם מזדקנים ככל האדם? בסרט משנת 2006 רצו היוצרים ליצור סצנות בהם הם נראים צעירים יותר והם בהחלט עשו כך, אך לא התפרעו כמו בסרטים שכתבנו מקודם. כפי שאתם מצפים מסרט גיבורי על היו בסרט הרבה אפקטים והם יכלו להרשות לעצמם יותר, אך העדיפו לעשות זאת בצורה עדינה שתסיר כמה קמטים ותצבע את השיער (לפחות של איאן מקליין). מה גם, שבניגוד לסרט טרון למשל, האפקטים הויזואלים לא השפיעו על המראה האנושי והאמין של הדמויות והרגש בעיניים נותר.

    תמונות השוואה מתוך הסרט

     

    את הסצנה המלאה לא מצאנו ביוטיוב אך מצאנו קטע ממנה בהמשך, ניתן להתרשם בהתחלה אך קשה להרגיש בהבדל בתנאי התאורה ומהזווית הזאת.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים