menu icon newsbox tv
    5 סיפורים מדהימים על כלבים מיוחדים במינם - ניוזבוקס
     

    5 סיפורים מדהימים על כלבים מיוחדים במינם

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כמעט כל בעל כלבים יגיד לכם שהכלב שלו מיוחד מאוד והוא לא כמו כלבים אחרים, אבל רק מעטים יכולים להגיד את זה על הכלבים שלהם ושתהיה לזה משמעות אמיתית. הנה על כמה סיפורים על כלבים מיוחדים במינם.

    גיבור המלחמה הראשון בצבא האמריקאי

    סטאבי, הכלב הראשון בצבא ארצות הברית שבתוך 18 חודשי שירות השתתף ב-17 קרבות. במלחמת העולם הראשונה הוא הציל לא מעט אנשים וזכה להכי הרבה עיטורים מבין כל הכלבים באותה המלחמה. הוא גם הכלב היחיד שקודם לדרגת סמל בזמן המלחמה. הוא גילה פצועים, חילץ אותם, מסר הודעות תחת אש ואפילו תפס מרגל גרמני לאחר ששמע רעש מוזר שבוקע מתפר במכנסיים שלו. לאחר המלחמה הכלב הפך לסמל לגאווה והבעלים המאושר שלו הסתובב איתו כל מקום. הוא מת מזקנה בשנת 1926 בידיו של בעליו.

    הכלב שהציל 27 בני אדם

    הכלב סוואנסי ג'ק היה יחד עם בעליו שגר ליד הים. הוא היה מגיב כל הזמן לקריאות עזרה מהמים, צולל ומושך את האנשים שנזקקו לעזרה. ההצלה הראשונה שלו הייתה ביוני 1931 כשהוא הציל ילד בן 12 ומס' שבועות לאחר מכן הציל אדם נוסף והוא זכה לפרסום רב באזור. האגדה מספרת שבמהלך חייו הוא הציל 27 בני אדם ומת בשנת 1937 לאחר שאכל רעל עכברים.

    הכלב שהיה גיבור 11 בסטפמבר

    אפולו, רועה גרמני שנולד בסביבות 1992 נקרא יחד עם בעליו למשימות חילוץ נועזות לאחר פיגועי הטרור במגדלי התאומים. הם הגיעו למרכז הסחר העולמי לאחר 15 דקות מההתקפה, מה שהפך את אפולו לכלב הראשון בזירה. במהלך החילוצים אפולו כמעט נהרג מדברים שקרסו עליו (וגם פעם אחת הוא כמעט נשרף בלהבות אילולא הצליח להימלט בזמן לתוך בריכת מים שהייתה באזור) לאחר כמה דקות של התאוששות שבו בעליו מנקה אותו משברי המפולת הוא חזר לתפקד והמשיך במשימת החילוץ. הוא מת בשנת 2006.

    הכלב שרעה עדר כבשים לבדו במשך שנתיים

    בסביבות 1870, רועה צאן מניו מקסיקו מת בביתו המרוחק כשאף אחד לא יודע על כך. רק שנתיים לאחר מכן הוא נמצא על ידי מבקרים שנדהמו לגלות שלמרות שאף בן אדם לא היה באזור, עדר הכבשים תיפקד כרגיל. בעל החווה לימד את הכלב לפני מותו כל מה שהוא היה צריך לדעת ובכל יום הכלב היה מוציא את הכבשים למרעה, שומר עליהם ומחזיר אותם לחווה בערב. עם זאת, בכדי לשרוד הוא היה צריך להרוג כמה מהכבשים, אבל על כל השאר הוא שמר בנאמנות מוחלטת. בשנת 1879 הכלב זכה לפרסום וכבוד בניו מקסיקו אך נותר ללא שם וללא תמונה.

    הכלב שטיל 4500 קילומטרים כדי לחזור למשפחתו

    בשנת 1923, בזמן טיול משפחתי באינדיאנה, כלב המשפחה העונה לשם 'בובי' איבד את דרכו ונפרד מבעליו. לאחר חיפושים רבים המשפחה נאלצה בלב כבד לחזור לביתם באורגון בלי הכלב. שישה חודשים לאחר מכן הכלב הופיע בפתח ביתם תשוש וכחוש ונראה היה שהוא הלך את כל הדרך הזאת ברגל, מרחק של 2800 מייל. סיפורו של הכלב התפרסם במהרה והוא הפך לשיחת היום ברחובות. בנוסף, אנשים שלחו מכתבים למשפחה ומתנות לכלב מכל רחבי המדינה.

    רגע! יש עוד סיפור אחד על הכלב האצ'יקו, אבל עליו הרחבנו בכתבה 5 סיפורים מדהימים על מסירות נפש.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים