menu icon newsbox tv
    5 להקות משנות ה-80 שהיינו רוצים לשמוע מהן יותר - ניוזבוקס
     

    5 להקות משנות ה-80 שהיינו רוצים לשמוע מהן יותר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כמו שאתם מכירים אותנו, אנחנו מאוד אוהבים נוסטלגיה. הפעם החלטנו להקדיש כתבה בסיסית למדיי ולהזכיר לכם 5 להקות משנות ה-80 שהיו פעם אהובות מאוד, אבל נשכחו למרות שחלק מהן עדיין פעילות עד היום. בכתבה לא נדבר על להקות ענקיות ששיריהם מושמעים מדי שבוע בתחנות הרדיו אלא דווקא באלו שהוזנחו יחסית. קריאה והאזנה נעימה.

    Alphaville

    אלפאוויל היא לקהת סינת'פופ גרמנית שהתחילה את דרכה בשם Forever Young וזהו גם שמם של אלבומם הראשון ואחד הלהיטים הגדולים שלהם. למרות שכולנו מכירים את השיר Forever Young אפילו שלא בהכרח ידענו לשייך את זה ללהקה, הלהיט הגדול ביותר שלהם הוא דווקא השיר Big In Japan. הלהקה נוסדה בשנת 1982 וממשיכה להיות פעילה גם היום אם כי היא לא מצליחה לשחזר את ההצלחה של האלבומים הראשונים. (סיקור אלבום)

    Roxette

    רוקסט הוא שמה של הלהקה בה חברים מארי פרדריקסון ופר גסלה. מדובר בלהקה שוודית שהצליחה מאוד בשנות ה-80 וה-90 והצליחה להוציא לא מעט להיטים בתקופה זו, וביניהם: Listen To Your Heart ו-It Must Have Been Love. הזמרת מארי פרדריקסון הייתה מבצעת מעולה את השירים גם בהופעות עד שבשנת 2002 היא התעלפה ואובחנה בגידול סרטני שהוסר. מאז היא חווה קשיים גם במוסיקה וגם בחיים האישיים ואפילו לא מצליחה לקרוא או לספור כמו שצריך. עם זאת, הלהקה ממשיכה להיות פעילה ובשנת 2011 הם אפילו באו להופיע בארץ.

    The Outfield

    הלהקה האנגלית הזאת נוסדה בשנת 1984 ובשונה מהרה להקות אחרות מאנגליה, ההצלחה שלא דווקא לא הייתה בממלכה אלא דווקא בשאר העולם. הלהיטים "All The Love In The World" ו- "Your Love" הצליחו בענק וכך גם האלבום הראשון שלהם שנקרא "Play Deep". עם השנים שחלפו ההצלחה של הלהקה דעכה ובעשור האחרון כמעט ולא הייתה פעילות עד שבשנת 2014 אחד מחבריה העיקרים של הלהקה, ג'ון ספינקס, נפטר מסרטן בגיל 60. (סיקור אלבום)

    A-Ha

    הנה להקה שהחליטה לבחור שם פשוט, קליט ויש שיגידו גם מקורי. הלהקה הנורווגית הוקמה בשנת 1982 וזכתה להצלחה כבירה בשנות ה-80 לאחר שהשיר "Take on Me" ולו וידאו קליפ יצירתי ומיוחד הצליח לסחוף את הקהל. בשנת 1994 בעכבות סכסוכים החליטו חברי הלהקה להתפרק וחזרו לפעילות 4 שנים לאחר מכן. לאחר עשור נוסף של עשייה, הם התפרקו סופית בשנת 2009 בכדי להתמקד ולהקדיש את זמנם בפעילות הומניטרית אם כי מוקדם יותר השנה הם התאחדו לעבודה משותפת לשנתיים הקרובות.

    Foreigner

    הלהקה שהתחילה את דרכה בשנות ה-70 זכתה להצלחה רק בשנות ה-80 כשיצא הלהיט "I Want to Know What Love Is" ביחד עם להיטים נוספים. מזגין הרולינג סטון דירג את השיר ב-500 השירים הטובים ביותר בכל הזמנים והשיר גם זכה לחידוש של הזמרת מריה קארי בשנת 2009. הלהקה עברה הרבה גלגולים והרבה חברים בה עזבו עם הזמן, עם זאת הלהקה ממשיכה את פעילותה גם היום.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים