menu icon newsbox tv
    5 איים נפלאים שאף אחד לא גר בהם - ניוזבוקס
     

    5 איים נפלאים שאף אחד לא גר בהם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כשיש יותר מ-7 מיליארד אנשים בעולם נראה כאילו קשה למצוא בו מקום שקט מבלי לראות את שם בני אדם. אבל עם זאת, יש לא מעט מקומות לא מיושבים שאף אחד לא גר בהם והם בהחלט יכולים לענות על התיאור של "חתיכה קטנה מגן עדן".

    Scharhorn

    האי הזה שנמצא בים הצפוני שייך לגרמניה. הם אמנם חשבו על כמה תכניות כדי להחיות את האי הזה ולגרום לו להפוך למקום תיירותי, אך יותר מדי מחאות גרמו לביטול התכניות ומאז הוא נותר נטוש והכניסה אליו אסורה. (אז רגע, מי צילם?)

    Palmyra Atoll

    איפה נראה לכם נמצא האי הזה? בתאילנד? בפליפינים? איפה שהוא באפריקה? אז לא. מדובר באי קטן שנמצא בארצות הברית בכלל. האי הזה עבר הרבה גלגולים ובסוף המאה ה-19 ובתחילת המאה ה-20 הוא עבר לא מעט ידיים וגם עבר התיישבות לזמן מה, אך היום הוא ריק ומעט השבילים שנסללו בו כבר לא שמישים יותר.

    האיים המלדיביים

    יש מצב ששמעתם את השם הזה בעבר וזה לא מפתיע מכיוון שמדובר מדינה ובה כ-1200 איים קטנים. מתוך 1200 האיים האלו, רק 200 מיושבים בצפיפיות וכל ה-1000 נותרו טבעיים לחלוטין. אם אתם מחפשים אי לבקר בו אז אולי שם תמצאו את התשובה שלכם, אבל כדאי לכם לעשות את זה מהר מכיוון שמדובר על המדינה השטוחה ביותר בעולם שהחלק הגבוה ביותר בה הוא בגובה 2.3 מטר. במאה ה-20 עלה גובה פני הים ב-20 סנטימטר וזה מספיק הרבה בשביל להוות איום על כל האזור. בשנת 2004 כשארע הצונמי המים שכיסו את האי שינו את צורתו באופן כל כך משמעותי שנדרש לשרטט את המפה מחדש.

    פירמידת בול

    האי הזה כל כך קטן עד כדי כך שגובהו יותר גדול מהרוחב שלו. גובהו של האי הוא 562 מטרים ורוחבו 200 בלבד. במשך שנים היה אסור לבקר באי הזה ורק בשנת 1990 נעשו שינויים ומי שמעוניין להגיע לשם ולטפס עליו צריך לבקש אישור מיוחדים.

    רדונדה

    האי הקטן הזה לא מיושב, די משעמם ונראה שסך הכל מדובר בסלע ענקי ולא מזיק. כשקולומבוס הגיע אליו לראשונה הוא קבע עליו בעלות אך ספרד מעולם לא יישבה את המקום. מאות שנים אחר כך הגיעו הבריטים והחלו לכרות בו במצבורי הגואנו שהוא הכיל אבל במלחמת העולם הם נטשו אותו. כיום האי שייך לאנטיגואה וברבודה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים