menu icon newsbox tv
    3 סיפורים על דברים שנמצאו במקלחת - ניוזבוקס
     

    3 סיפורים על דברים שנמצאו במקלחת

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לפני כמה ימים, אחד הגולשים בדף הפייסבוק שלנו הציע לנו לכתוב על דברים מוזרים במקלחת. לא בדיוק ידענו מה לעשות אבל החלטנו ללקט עבורכם 3 מקרים אמיתיים של אנשים שמצאו דברים מוזרים במקלחת שלהם (כי זה מה יש). קורה לנו שאנחנו מוצאים חרקים או חפצים לא שגרתיים במקלחת אבל דברים כאלו עוד לא ראינו. הפעם זו תהיה כתבה קצרה.

    האישה שמצאה פולש במקלחת

    לפני 4 חודשים, משטרת פנסילבניה עצרה אדם שנמצא בבית של אישה זרה. האישה שהתעוררה בביתה בשבת בבוקר שמעה רעש מהמקלחת וכשהגיעה לשם לתדהמתה גילתה פולש שמתקלח בבית שלה תוך כדי שהוא עושה לה את הכביסה. היא הזעיקה את המשטרה במהירות ונגד הפולש הוגשו כתבי אישום על פריצה, שוטטות, שכרות בציבור ושלל האשמות נוספות.

    העכביש ששינה לזוג את החיים

    זוג מניו יורק עבר חוויה מיוחדת במינה ששינתה להם את החיים. ביום אחד, בסביבות השעה 19:45 הבחינה אשלי, בת 25 בעכביש ענקי במקלחת שלה וכשהבינה שמדובר במצב חירום החליטה להתקשר למשטרה כדי לטפל בפורץ. בדירתה של אשלי היה גם חבר שלה, ג'ק בן ה-27 ששמע את צעקותיה ונחלץ לעזרתה כשהוא שיכור לגמרי וכשראה את העכביש הוא שלף את האקדח (הלא חוקי) שלו כדי לחסל אותו אחת ולתמיד. על פי עדותה, אשלי אמרה לו שהמשטרה בדרך לפה והוא הבין שלא כדאי לו להשתמש באקדח והחליט להכניס אותו לתוך צנצנת. כשהמשטרה הגיעה היא יצאה בזעם על קריאת השווא, אך אשלי סיפרה לעיתון שהיא חשבה להיפרד מחבר שלה כי הוא תמיד היה שיכור אבל גילתה שיש בו את הגבר שהיא מחפשת מעבר לאלכוהול רק בזכות המקרה הזה.

    האישה שמצאה מצלמה נסתרת במקלחת

    לפני כחודשיים, בספטמבר 2015, המשטרה בבריטניה פתחה בחקירה לאחר שאישה התלוננה על מצלמה נסתרת שהיא מצאה במקלחת בבית המלון. הרמוני בת ה-23 התקלחה בזמן שהיא הבחינה בחפץ קטן ואלקטרוני בתוך תעלת האיוורור. בהתחלה היא לא הבינה שמדובר במצלמה וגם לא רצתה לעכל את זה אך אחרי שהיא הסתכלה מקרוב לא היה מקום לספק והיא התקשרה לדווח למשטרה. מהנהלת בית המלון טענו שהם לא יודעים איך המצלמה הגיעה לשם אך הם מתנצלים ומקווים שזה מעודד שהמצלמה לא הייתה מופעלת בכלל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים