menu icon newsbox tv
    3 אנשים שנולדו עם איבר מיותר - ניוזבוקס
     

    3 אנשים שנולדו עם איבר מיותר

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    1. התינוק הסיני שנולד עם 2 פנים

    התינוק שאתם רואים בתמונה נולד עם מום שנקרא 'שסע פנים רוחבי' שמראה כאילו יש לו 2 פנים או כאילו הוא עוטה מסיכה.

    לאחר הלידה אמו של הילד לא יכלה לראות אותו כי נאלצה מפאת המצב הכלכלי לעבוד במפעל ליצור מוצרי אלקטרוניקה מיד לאחר הלידה. וכשבאה לבית החולים לראות את הילד וקיבלה אותו לזרועותיה, היא פרצה בבכי. אף אחד לא יודע מה גרם לדבר הזה לקרות והטיפול במצב מאוד יקר. כשהתוודע הדבר למשפחתה של האמא, חברי המשפחה החלו לעזור בגיוס כסף והם הצליחו לגייס מספיק (בסביבות ה-100,000 דולר) בשביל הניתוח שנערך בבית החולים הצבאי במדינה. (מקור)

    2. האיש שנולד עם 2 לבבות ושרד התקף לב כפול

    בהתחלה, לא היה נראה שום דבר יוצא דופן במקרה. אדם הובהל לבית החולים שבורונה, איטליה כשהוא מתקשה לנשום,מזיע ובעל לחץ דם נמוך – דבר שהרופאים בחדר המיון רואים לעיתים קרובות. הרופאים חשבו שמדובר במקרה 'קלאסי' של דום לב אך כשהחלו לבדוק את המצב יותר לעומק הם התוודעו למצבו המוזר של המטופל. למטופל יש 2 לבבות! מסתבר שלמטופל היה לב אחד בלידה אך הלב השני התווסף כשעבר תהליך רפואי קודם בלב המקורי. נקצר בסיפור ונספר שהרופאים הצליחו לטפל בשני הלבבות בהצלחה והאדם מתפקד היום ובריא. (מקור)

    3. האיש בעל שלוש הרגליים (וגם 2 לבבות)

    ג'ורג' ליפרט נולד בגרמניה בשנת 1844. בנוסף לעצם היותו עם 3 רגליים, הוא נולד עם 2 לבבות מתפקדים אך מצב זה לא נודע עד לבדיקה שהוא ערך ב 1906. הרגל השלישית שלו תפקדה כמו שצריך (עד שעל פי עדויות נשברה) ואף הייתה בעלת אגודל אחד נוסף אשר נותנת לג'ורג' סך הכל 16 אצבעות רגליים.

    בתחילת הקריירה שלו ג'ורג' קיבל את התואר 'האיש היחיד על פני האדמה בעל 3 רגליים' והוא הפך להיות אטרקציה מעניינת באותה תקופה. מאוחר יותר בחייו, ניסה להצליח בעסקים אך אנשים מספרים שהוא לא היה אדם קל להסתדר איתו.

    לג'ורג' היה יריב בעל 3 רגליים בשם פרנסיסקו לנטיני שהצליח קצת יותר, הוא התחתן, הוליד ילדים וחי חיים ארוכים. (מת ב-1966 בגיל 78).פרנסיסקו (בתמונה בצד ימין) נולד בשנת 1889 בסיקילי. הוא נולד למעשה עם 4 רגליים אך הרגל הרביעית הייתה כל כך מגושמת עד שהוא נודע לבעל 3 רגליים בלבד. (מקור)

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים