menu icon newsbox tv
    10 שערוריות משעשועונים שזעזעו את הטלוויזיה - ניוזבוקס
     

    10 שערוריות משעשועונים שזעזעו את הטלוויזיה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בישראל, לצערנו, תוכניות שעשועונים פחות מצליחות מבעבר. פעם, עוד לפני שכל תוכניות הריאלטי מילאו את לוח השידורים, היינו רואים קצת יותר שעשועונים כמו 'מי רוצה להיות מיליונר' ו'הכספת' שבהם מחלקים למתמודדים כסף כשהם עונים על תשובות נכונות. בישראל לא היו יותר מדי סקנדלים שאפשר לכתוב עליהם, אבל בחו"ל היו לא מעט. בואו נקרא על כמה מהם.

    אל תפיל את המיליון (האמריקאי)

    בפרק הראשון של התוכנית Million Dollar Drop קרה הסקנדל הגדול של התוכנית. השאלה שנשאלו המתמודדים הייתה מה יצא קודם לשוק – ווקמן או הפתקים הקטנים הצהובים של Post-it Notes והמתמודדים ענו שהפתקים יצאו קודם ובכך הם הפסידו 800,000$. מאוחר יותר הסיפור הפך לסקנדל כשהתברר שהפתקים נמכרו קודם לכן בשם אחר, לפני הווקמן. בתוכנית סירבו להכיר בכך שהם טעו ולא הסכימו להחזיר למתמודדים את כספי הזכיה אך החליטו לקרוא להם להשתתף בתוכנית נוספת. זה היה מאוחר מדי כי התוכנית בוטלה לפני שהם הספיקו להשתתף.

    מי רוצה להתחתן עם מולטי מיליונר?

    השם הזה אמנם מזכיר את 'מי רוצה להיות מיליונר' אבל פה לא צריך להיות חכם בכלל בשביל לזכות במיליוני דולרים, כל מה שצריך לעשות זה לעשות רושם טוב על מיליונר ולהתחתן איתו. פרק הפתיחה של התוכנית הזאת ובו 50 נשים היו צריכות להתחרות על ליבו של מיליונר ממש לא היה כמו 'הרווק' ולטענת צופים רבים זה היה משפיל לצפייה, משפיל את מוסד הנישואין ולא אמור להיות בכלל בטלוויזיה. בסופו של דבר, כל ההתנהלות של התוכנית וכל מה שקרה במהלכה ואחריה הפכו לפאדיחה אחת גדולה של רשת פוקס ושל המתמודדים.

    גלגל המזל

    בשנת 2012, כשהקטע הבא שודר בטלוויזיה, ישבו צופים רבים בבית והיו המומים כשהמתמודדת נתנה את התשובה הנכונה ובכל זאת לא זכתה וזאת בגלל הדרך בה ביטאה את המילים. כשהמתמודדת אמרה "Seven Swans A-Swimming" היא לא ביטאה נכון את המילה האחרונה והחסירה את האות g ממנה. הצופים התלוננו שהיחס לא הוגן בגלל שלמתמודדת היה מבטא שונה והיא בהחלט כן ידעה את התשובה הנכונה. מאוחר יותר המתמודדת אמרה שהיא בכל זאת לא נוטרת טינה לתוכנית.

    Millionaire Hot Seat

    חאלד אל קטטני עורר סערה לאחר שזכה בפרס של 100 אלף דולר בתוכנית Millionaire Hot Seat. בן ה-19 טען אחרי הזכיה שהוא לא ידע את התשובות להרבה מהשאלות אבל הצליח לענות אותן נכון בגלל שהוא קרא את הבעות הפנים של אנשים מהקהל ושל המנחה. ובכן, זו גם דרך.

    Press Your Luck

    גם מייקל לרסון הוא אחד מהאנשים הבודדים שלא רימה אבל בכל זאת הצליח לעורר שערורייה. בשעשועון Press Your Luck צריך ללחוץ על כפתור בדיוק בזמן וליפול על סכומי כסף ולא על הקוביות שיפסילו אתכם. לאחר כשמייקל לרסון צפה בבית שלו בלא מעט תוכניות הוא החליט לגשת בעצמו להשתתף לאחר שהבין שהמערכת שבוחרת את הזכיות היא לא רנדומלית אלא יש לה רצף קבוע. הוא שינן את הרצף ביסודיות ובהשתתפותו הגיע לסכום עצום של 110,000$ לאחר שהצליח לפגוע במטרות ולא להיפסל במשך 35 פעמים ברציפות.

    Super Password

    הסקנדל בשעשועון הזה לא קשור בכלל לאף רמאות. הכל הלך נכון בתוכנית ואף צד לא עשה משהו שלא צריך להיעשות במהלך התוכנית. אז מה הסיבה שכתבנו על זה? ובכן, אחד המתמודדים, קרי די קאצ'אם, הוא אדם מבוקש שהשתתף בתוכנית בשם בדוי. הוא זכה בסכום נאה בתוכנית, אך מישהו זיהה אותו והמשטרה חיכתה לו כשהוא הלך לאסוף את הפרס.

    The Dating Game

    שעשועון בשם The Dating Game היה צריך לעבור בדק בית רציני לאחר שבשנת 1978 השתתף בו המתמודד רודני אלקלה. זה ברור שבתוכניות טלוויזיה מחפשים מתמודדים צבעוניים ומעניינים, אבל ללא ספק התוכנית לא עשתה בדיקת רקע למתמודדים ולא הבינה שהמתמודד הוא לא צלם כמו שהוא טען, אלא אנס מורשע (מאוחר יותר התברר שהוא היה גם רוצח) ולמרות שהוא ניצח בתחרות וזכה בדייט עם אחת המתמודדות, היא לא הסכימה להיפגש איתו כי היא תיארה אותו כ"קריפי".

    המחיר הנכון

     

    בשנת 2008 קרה משהו בתוכנית The Price is Right שמעולם לא קרה לפני. המתמודד טרי קניז, חזאי מזג אוויר לשעבר, הצליח לנחש במדויק את המחיר שזיכה אותו בזכייה. בהפקת התוכנית היו בטוחים שהוא רימה ואפילו עצרו את הצילומים כדי לעשות בדיקה, אבל הוא טוען שהוא פשוט ראה הרבה את התוכנית, שינן את המחירים ועם מעט מזל – גם הצליח.

    21

    תוכנית השעשועונים הזאת שודרה אי שם בשנת 1956 וכבר מההתחלה החליטו בהפקה לעזור למתמודדים מעניינים ונחמדים בכך שהם מביאים להם את התשובות מראש בתקווה שהם ימשכו קהל. זה התגלה רק לאחר שהמתמודד הרב סטמפל שהצליח לזכות במשך 6 שבועות ברצף התבקש לטעות בכוונה בכדי שמתמודד אחר, יותר מעניין, יוכל לתפוס את מקומו. באופן די משעשע, למרות שהם לא רצו מתמודדים חכמים, היה זה מתמודד חכם שהצליח לגרום למפלתם.

    מי רוצה להיות מיליונר?

    צ'ארלס אינגרם הוא אולי הזוכה הרמאי הכי מפורסם שיש בהיסטוריה של השעשועונים. בשנת 2001, הוא זכה במיליון דולר בתוכנית 'מי רוצה להיות מיליונר' לאחר שנתן את כל התשובות הנכונות. רק מאוחר יותר התברר שהוא עשה זאת בעזרת אשתו ואדם נוסף מהקהל שהשתעלו בזמן שהמנחה או הוא קראו את התשובות הנכונות. כל השלושה נעצרו באשמת הונאה.

    אהבתם את הכתבה? אנחנו בטוחים שתמצאו עוד הרבה כתבות שיעניינו אתכם. כמו למשל 10 הרגעים המביכים ביותר בתוכניות הריאלטי או הפעם ההיא שבמחיר הנכון חילקו הליכון לאישה על כסא גלגלים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים