menu icon newsbox tv
    10 רעיונות מעולים למסיבת יום הולדת לילדים - ניוזבוקס
     

    10 רעיונות מעולים למסיבת יום הולדת לילדים

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הורים לילדים רוצים לעשות את המסיבה המיוחדת ביותר עבור הילדים שלהם כדי שהם יצאו "מבסוטים" וגם בשביל ליצור רושם טוב על הילדים ועל ההורים שמתלווים. אם הגעתם לפה, כנראה שאתם מחפשים רעיונות טובים למסיבת יום הולדת לילד או לילדה שלכם, אנחנו נשתדל לעזור.

    כמובן שלא כל הרעיונות ייראו בעיניכם יפים ומעניינים, אבל הם בכוונה כאלו יוצאי דופן, כי אם היינו אומרים 'ליצן' או 'מנפח בלונים' זה היה משעמם ובנאלי מדי.

    מסיבת וינטג'

    Old-Fashioned-Birthday-Bash

    פחות מדובר פה על הפעלת הילדים ביום ההולדת אלא יותר על התפאורה ועיצוב המסיבה. לפעמים ילדים שמגיעים למקום שנראה קצת שונה ממה שהם מכירים יכול להשאיר אותם פעורי פה ויכול להפוך את המסיבה לאירוע מיוחד שמרגיש כמו חלום.

    מסיבה בנושא מסוים

    Lego-Themed-Birthday-Party

    לא חסר נושאים, השאלה מה הילד שלכם אוהב. אם הילד אוהב לגו אפשר לעשות מסיבת לגו (ראו תמונה) ואם הילד מעדיף סופר סטרייקה או כל דבר אחר שטרנדי כיום, אפשר לעשות גם כך. המסיבה תיראה רלוונטית והילד שלכם יאהב אותה אוטומטית עוד לפני שהיא מתחילה.

    לא רק בנושא מהטלוויזיה

    Awesome-Angry-Birds-Party

    המסיבה יכולה להיות כל דבר בחיים שהילד שלכם אוהב ושהוא טרנדי (עוד דוגמאות בהמשך). אם תעשו את זה נכון אפשר לקחת כל נושא ולעשות ממנו חוויה מדהימה ומרתקת עבור הילדים וגם כזאת שתרשים את ההורים.

    צבעים מגוונים

    Rainbow-Birthday-Party

    צבעוני זה טוב, אבל עד כמה אתם משקיעים בצבעוניות המסיבה זה כבר החלטה שלכם. בדרך כלל אנשים מסתפקים בבלונים אבל אפשר לעשות יותר מזה, האוכל יכול להיות צבעוני, הכלים החד פעמיים שבהם משתמשים וגם לחלק כובעים ואביזרים אחרים בצבעים מגניבים יכול להיות נהדר.

    מסיבה לבנות בלבד

    Super-Girlie-First-Birthday-Party

    לפני שאתם מתחילים לכעוס, אל תשכחו שיש עדיין בנות שחושבות שהכל ורוד זה יפה ושהתמונה שלמעלה נראית להיט, אם זה מדבר לילדה שלכם אל תשללו את האפשרות הזאת.

    מסיבת מים

    Wet-Wild-Wipeout-Party

    יש הרבה דרכים שבהן אפשר להשתמש במים כדי להפוך את המסיבה שלכם ללהיט, יש ציוד שניתן להשכיר שבו המים הוא המרכיב העיקרי. אפשר לחלק אקדחי ורובי מים ואולי גם בלוני מים שיזרקו אחד על השני. כמובן שזה לא מתאים לכל הילדים ולכן יש פה קצת סיכון, אבל אם אתם מכירים את הנפשות הפועלות או למשל מדובר ביום הולדת בעיקר עבור המשפחה המורחבת אז זה יכול להיות רעיון מעולה.

    יום הולדת עם שף פרטי

    chefnewsbox

    הילדים כבר אמנם לא יכולים להתחיל לבשל לעצמם אבל אפשר להזמין להם שף פרטי ליום הולדת שילמד אותם איך לעשות זאת. לא רק שהם לומדים בפעילות הזאת ועושים משהו אל שגרתי אלא שזה גם חוסך מכם את הטרחה בלקנות ממתקים ולארגן דברים נוספים באירוע.

    יום הולדת מהאגדות

    Snow-White-Birthday-Party

    שלגיה, 7 גמדים, סינדרלה, או כל דבר אחר שקשור לדיסני או לאגדות וסיפורי ילדים יכולים להיות נושא מעניין ליום הולדת עם התפאורה המתאימה, האביזרים המתאימים וההשקעה המוקדמת אפשר לעשות משהו מדהים.

    כלבים וחתולים

    Puppy-Themed-Party

    אם יש לכם בעלי חיים זה עושה את כל זה יותר קל לארגון, רק צריך לחשוב על פעילויות ורעיונות שימצאו חן בעיני הילדים וגם בעיני החיות החמודות. בין אם זה כלבים או חתולים, תמצאו מה שהילד או הילדה שלכם אוהבים ותלכו על זה עד הסוף עם השקעה נכבדת.

     

    פסטיבל גיבורי על

    Vintage-Superhero-Party

    שימו לב שגם בשינוי שהם מ"יום הולדת גיבורי על" ל-"פסטיבל גיבורי על" כבר הפכנו את החוויה הזאת למיוחדת יותר. גיבורי על נמצאים באופנה כבר לא מעט עשורים והם עדיין רלוונטים מתמיד. סביר להניח שלכל ילד יש תחפושת או חולצה של גיבור על כלשהו והגיע הזמן להשתמש בהן שוב, לא רק בפורים.

    זהו? נגמר?

    אז אם אתם רוצים לראות, יש עוד עשרות רעיונות בקישור הזה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים